סוף שבוע מוצלח של רוגבי גלילי בקיבוץ עמיר, עם השחקנים, מאמנים וצופים רבים. עם אווירה מדהימה, מוזיקה, אוכל, שתייה וקהל רב שבא לעודד. שחקני הנוער עם שלושה ניצחונות והצגת יכולת טובה מאוד, המון שיתוף פעולה, עבודת צוות, רוח לחימה והרבה אנרגיות. למצטיין טורניר הנוער נבחר יאיר בראל.

נבחרת הנשים סיימה במקום השני בטורניר אחרי שרשמה תיקו, ניצחון והפסד, במהלך האחרון בגמר. הייתה זו תצוגת רוגבי מדהימה של הבנות, עם לחץ אדיר בהגנה ומשחק מסירות יפה בהתקפה. למצטיינת הטורניר נבחרה הילה מרשנסקימהנבחרת הגלילית, כאשר יולי דוקטורוב נחברה למצטיינת הנבחרת.

לדברי מנהל מועדון הרוגבי הגליל העליון, יניב גרטי: “מתחילת השנה אנחנו חווים משהו אחר מבחינת הרוגבי בגליל, גם בקרב השחקנים והשחקניות ובעיקר בקרב הקהל שמגיע ומעודד אותנו במשחקים ומרגישים שהוא הולך וגדל ממשחק למשחק. בשישי האחרון היה קהל רב מאוד שבא לעודד את קבוצות הנשים והנוער, שהציגו רוגבי נהדר, לוחמני, קבוצתי, עם המון שיתוף פעולה ופרגון. כל השחקנים והשחקניות הודו בסיום לקהל שהגיע ואמרו שבאמת הרגישו את הדחיפה שנתנה להם המון אנרגיות. אני מאוד אוהב את מה שקורה ברוגבי הגלילי ואת מה שאנחנו מייצגים, מצד אחד מועדון שנלחם בכל משחק, גם אם מפסיד לא מעט, אבל מצד שני מועדון שהפן החברתי בו הוא אדיר וכולם גאים ונהנים להיות שייכים אליו או חלק ממשפחת הרוגבי בגליל העליון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn