חברת דואר ישראל הודיעה, כי בחודש נובמבר תחל בפיילוט ארצי בשמונה יחידות דואר ברחבי הארץ, לזימון תור מראש באופן מלא שיתבצע באתר החברה, באפליקציה, או במוקד הטלפוני 171. אחת היחידות שנבחרו לפיילוט הארצי היא סניף הדואר בקרית שמונה ברחוב כיכר צה”ל 110.

צילום: אייל קרן

קבלת השירות יתאפשר באמצעות זימון תור מראש בלבד והגעה לדואר בתיאום. בחברת הדואר אומרים, כי מהלך זה יאפשר ויסות העומסים, והפניית המשאבים ליחידות שצפויות להיות עמוסות, ובכך ליצור קיצור זמני ההמתנה בסניפים להגברת שביעות רצון הלקוחות. כחלק מההערכות, תורחב הקצאות התורים לזימון באתר החברה ובמוקד. בנוסף, ייצאו הודעות ופרסומים לציבור הרלוונטי, ויוצבו דיילות בסניף הדואר להדרכת הציבור. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

היחידות שייקחו חלק בפיילוט נבחרו בקפידה ובשיתוף ראשי הישובים, והן מייצגות את כלל האוכלוסייה. יחידות נוספות שישתתפו בפיילוט הן הדואר המרכזי ברחוב יפו ירושלים, הדואר מרכזי באום אל פחם, הדואר המרכזי ברחוב הרצל ברחובות, סוכנות הדואר בקניון G כפר סבא, סוכנות בעל הנס באשדוד,  סניף הדואר בעומר, וסניף ויצמן בתל אביב.

הזמנת תור מראש קיימת בדואר מאז שנת 2016, אך עד כה הייתה אופציונלית למי שבחר בכך, כשבפועל מעל 90 אחוזים לא הזמינו תור מראש בעת ההגעה לסניף. דואר ישראל משרת עשרות מיליוני לקוחות בשנה, כאשר בשנת 2019 נרשמו ביחידות הדואר כ- 45 מיליון ביקורים.

דני גולדשטיין, מנכ”ל דואר ישראל אמר “אנו פועלים כל העת על מנת לשפר את השירות ואת חווית הלקוח, ופועלים לקצר את התורים ואת זמני ההמתנה בסניפים. דואר ישראל הוא אחד הגופים היחידים שהמשיך לעבוד ברציפות בכל תקופת הקורונה ולספק שירות לציבור, תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות. במיוחד בתקופה הנוכחית, חשוב לנו לשמור על בריאות עובדינו וללקוחותינו ולווסת את העומסים ביחידות הדואר ומחוצה להן. מדובר במהלכים שהם פרי תכנון חודשים ארוכים, שיוצאים לדרך לאחר שהחברה שיפרה את יכולותיה הטכנולוגית והתפעוליות וזכו לתמיכת גורמי הרגולציה השונים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn