צילום: עיריית קריית שמונה
צילום: פרטי

שרת הפנים איילת שקד הגיעה השבוע (שני) לפגישת עבודה עם ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן והכריזה כי, סניף רשות האוכלוסין של משרד הפנים בקריית שמונה ייפתח ב-1.11.21. הסניף ימוקם היכן שהיה לפני שנסגר בסמוך לבניין עיריית קריית שמונה. משרד הפנים יישא בכל עלויות תפעול הסניף. בהמשך הצטרף לפגישה נציג ימינה בקריית שמונה אהרון מאיר דמרי.

צילום: עיריית קריית שמונה

כזכור סניף משרד הפנים בקריית שמונה סגור כבר מעל שנתיים והפך למטרד עבור תושבי קריית שמונה והגליל העליון שנאלצים לנסוע עד לעיר צפת בשביל לקבל שירותים בסיסיים לאזרח כמו תעודת זהות, דרכון וכל רישום פשוט אחר, חלקם אף נאלצים להפסיד יום עבודה. הקושי גדל כאשר לא כל התושבים ניידים ונאלצו לנסוע עד העיר צפת בתחבורה ציבורית. קושי שהופך גדול יותר לאוכלוסייה המבוגרת שצריכה את השירות מרשות האוכלוסין במשרד הפנים. 

בעבר עלו טענות הדדיות מצד עיריית קריית שמונה ומשרד הפנים בדבר המקום שבו יפעל סניף משרד הפנים ומי מהשניים יישא בעלויות התפעול. בעיריית קריית שמונה סרבו לספק מבנה ולשאת בעלויות תפעול המשרד ודרשו כי במשרד הפנים יישאו בכל העלויות הנדרשות.  

שרת הפנים שקד: “שמחה להודיע לתושבי קריית שמונה ואצבע הגליל, כי לאור בקשת ראש העיר אביחי שטרן החלטתי לפתוח מחדש את משרד הפנים בעיר. השירותים של רשות האוכלוסין וההגירה עברו לצפת בעקבות הקורונה והגיע הזמן להחזירם. אז ב-01.11 הנסיעות לצפת נגמרות. תושבי הצפון היקרים, אנחנו במשרד הפנים לשירותכם”.

ראש העיר אביחי שטרן: “תודה לשרת הפנים איילת שקד שהוכיחה כי היא לא רק מבטיחה אלא גם מקיימת. שמח שתושבי קריית שמונה יקבלו את השירות החיוני ליד הבית ולא יצטרכו לנסוע לקבל שירות בסיסי בערים אחרות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn