מיקה משה – צילום: אוהד ארידן

ערב הגאלה הדו שנתי של הוספיס גליל עליון יתקיים ב –09.11.21 בבית העם בכפר בלום. הזמרת מירי מסיקה תארח את פיינליסטית בית הספר למוזיקה מיקה משה מכפר בלום. גופים רבים נרתמו לסייע  בערב שכולו תרומה למען הוספיס גליל עליון.

מירי מסיקה – צילום: רגב גל. 

ערב הגאלה מתאפשר בזכות תרומתם ונדיבותם של תושבי האזור יחד עם חברות ויחידים שרואים חשיבות בעבודת הקודש של ההוספיס למען הקהילה. קיום ערב הגאלה והרתמות הציבור מהווים אבני יסוד לקיומו של ההוספיס. באמצעות ערב הגאלה מתעצמת התודעה הציבורית בקרב קהילות הגליל והגולן אודות עשיית המוסד המיוחד ותרומתו לאזור. ערב הגאלה גם מהווה הזדמנות להביע הערכה לצוות ההוספיס ולמתנדבים הרבים שעוסקים במלאכת הקודש ולגייס תמיכה כספית לטובת המפעל החשוב שמשרת את תושבי הגליל והגולן בשעותיהם הקשות ביותר.

כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים והתרומות קודש להוספיס גליל עליון. על הבמה הזמרת מירי מסיקה תארח את מיקה משה, פיינליסטית בית הספר למוזיקה ובת כפר בלום.

הציבור מוזמן להביע את תמיכתו בהוספיס גליל עליון על ידי רכישת כרטיס לערב הגאלה. הכרטיסים נמכרים בארבע רמות מחיר ומהווים תרומה לפעילות ההוספיס. כרטיס רגיל– 200 ₪, כרטיס כסף–300 ₪, כרטיס זהב–  500₪, פלטינה- 1000 ₪. 

כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר תרבות גליל עליון או באתר הוספיס גליל עליון. פרטים נוספים – 050-4008865.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn