שביעות רצון בעיריית קריית שמונה מהצלחת הפקת אירועי העצמאות בקריית שמונה.

 

על פי נתוני הרשות, יותר  מ-17,000 איש הגיעו בערב העצמאות ובמוצאי העצמאות לפארק הזהב שלבש חג כדי לחגוג יום הולדת 69 למדינה ו-68 לקריית שמונה.

 

הערב הראשון  נפתח עם הכוחות המקומיים- חבורות הזמר של תקוותנו, סטודיו גולן, מתנ”ס ארתור פוקס, המקהלות העירוניות וחבורת הזמר בניהולה של אולגה לוי.

 

ראש העיר הודה לתושבים ואמר: ” אני שמח לעמוד מעל במה חגיגית זו ולראות את הפנים הכי יפות במדינה – את הפנים של תושבי קריית שמונה. אין מראה יפה יותר מחיוך של אנשים וילדים שמחים. בדרך לכאן פגשתי תושבים מכל רחבי הגליל ונופשים ומטיילים רבים שבחרו לחגוג עימנו כאן בקריית שמונה את יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל. אכן – יש לנו מדינה נהדרת ועיר לתפארת”.

 

לאחר מטח זיקוקים עלו לבמה האומנים דנה פרידר, מיכאל מושונוב ומאור אדרי ובשלב  השני של הערב עלו הזמרים המקומיים דודו  בן חמו, חיים אוחנה, אבי לוי וניסים אל. את הערב הנחה מאיר מרציאנו והפיק מנכ”ל החברה למתנ”סים הנכנס אלעד קוז’יקרו.

 

בערב החגיגות השני, במוצאי חג העצמאות, חולקו אותות כבוד והוקרה לתושבים, ארגונים ואנשים שפועלים רבות לחיזוקה של קריית שמונה. תעודות ההוקרה חולקו על הבימה המרכזית והנבחרים זכו לתשואות אדירות מהקהל.

 

מיד לאחר טקס קבלת אות הכבוד וההוקרה, נערך הטקס המרכזי בו הוענק תואר “יקיר העיר קריית שמונה” לשר האוצר משה כחלון.

 

לאחר מכן, עלו לבמה הצמד סטטיק ובן אל תבורי שהלהיב את הקהל בהופעה אנרגטית.

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn