בנו, משה קקון: “אנחנו במשפחה גאים בו על קבלת התעודה ומברכים אותו שהקדוש ברוך הוא ימשיך לתת לו כוח ובריאות לעשות את מה שהוא הכי אוהב – שירות הציבור והקהילה”

 

מעל עשור מנהל הרב יצחק קקון את המועצה הדתית בקרית שמונה בהצלחה רבה. עבודתו כוללת, בין היתר, איזון תקציבי של המועצה, ניהול צוות עובדים גדול והתמודדות עם מצבים שונים בחיי האדם, גם בשמחה וגם בעצב. תושבים רבים אומרים על הרב קקון כי הוא עושה את עבודת ימים כלילות, במתן שירות לכלל הציבור, תוך נועם הליכות, סבר פנים וקבלת כל אדם בפנים מאירות.

הרב קקון שגר בקרית שמונה מאז שעלה לארץ בשנת 1962, עסק כל חייו בעשייה ציבורית ובחינוך. הוא עבד כמורה, מנהל בית ספר, חבר מועצת העיר, סגן ראש העיר ובמקביל כרב וחזן בבתי כנסת שונים. אחת התלמידות שלו אמרה עליו: “גדולתו של הרב קקון טמונה בדרך המיוחדת שלו להתנהל כאדם דתי, באופן בו הבין והסביר לנו, תלמידי בית הספר, מהי דת. כמו כן, בדרכים המיוחדות והמכבדות, באמצעותן הצליח לכונן תורה המכילה אנשים באשר הם.”

הרב קקון זוכה להערכה רבה מצד תושבי העיר מזה שנים רבות. הצלחתו כראש המועצה הדתית בעיר הביאה לזכייתה של המועצה בפרס ההצטיינות הארצית מטעם משרד הדתות בשנת 2013. השבוע הוא זכה בפרס הצטיינות ארצי על קידום תרבות יהודית תורנית. בנו, משה קקון, אמר למידע 8: “מאז שאני זוכר את עצמי, אבי פועל ועושה למען הציבור. יחד עם שותפים רבים הוא מצליח לייצר חיבורים בין אנשים ולרתום בחיוך ובאנרגיות שלו את כולם לעשייה ברוכה. אנחנו במשפחה גאים בו מאוד על קבלת התעודה ומברכים אותו שהקדוש ברוך הוא ימשיך לתת לו כוח ובריאות לעשות את מה שהוא הכי אוהב – שירות הציבור והקהילה”.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn