צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

ללא ספק ראינו היום (מוצ”ש) הצגת כדורגל חוויתי כמו שלא ראינו הרבה מאוד שנים מצד הקבוצה המקומית.

קריית שמונה יצאה למשחק חוץ קשה וגם פיקנטי מול נוף הגליל לאחר שהאחרונה החליפה מאמן רק השבוע, המאמן הוא לא אחר משי ברדה השותף התמידי של סלובודאן דראפיץ’ מאמנה של קריית שמונה. מעבר לפיקנטירייה שנוצרה במשחק זה היה גם משחק כדורגל, ועוד איזה משחק כדורגל, אחד היפים והגדולים של קריית שמונה לפחות בעשור האחרון.

קריית שמונה פתחה בבליץ על שערה של נוף הגליל וכבר אחר 8 דקות התוצאה הייתה 2-0 לקריית שמונה. כאשר את הראשון כובש פרייר ואת השני קהת בנגיחה. נוף הגליל החזירה בשער מצמק בדקה ה-16 והתוצאה 2-1. קריית שמונה לא נבהלה והמשיכה ללחוץ ובאחת ההתקפות הוכשל רועי קהת ברחבה והשופט בהחלטה מצוינת, עידן לייבה שרק לאחר בדיקת var על בעיטת עונשין מ-11 מטרים עיאד חבשי דייק מהנקודה וקריית שמונה עלתה ליתרון של 3-1 בנוסף לכך שבלם נוף הגליל הורחק. מחצית מצוינת ללא ספק של קריית שמונה.

מאמן עירוני איתוראן קריית שמונה סולובודאן דראפיץ’
צילום: אהרון מאיר דמרי

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של שחקניו של דראפיץ’. מאמן העונה לדעתי עד כה. השער הרביעי היה עניין של זמן ואכן שער עצמי של נוף הגליל הניב את השער הרביעי של קריית שמונה. גיא בן לולו כבש את החמישי לאחר מהלך כדורגל עם מסירות מדויקות, כשבסופה החלוץ הצעיר בעט נהדר מ-16 מטרים למשקוף ופנימה.

נוף הגליל כבשה שער שני אך קריית שמונה נשארה בשלה והמשיכה לתקוף ושלוש דקות לסיום המשחק גם השכילה לכבוש את השער השישי מרגליו של אדריאן רוצט המבוגר האחראי. בסיום ניצחון ענק בתוצאה 6-2 לשחקניו של דראפיץ’ ועלייה למקום החמישי, עד למשחקה של סכנין שכרגע עם משחק חסר ובמקום השישי.

בסיום המחזור התשיעי לא חלמתי לראות את קריית שמונה במקום החמישי, אך כנראה שבכדורגל הכל אפשרי, במיוחד כאשר מגיע מאמן עם אישיות מיוחדת וידע פנומנלי בכדורגל. כל שנשאר לי להגיד הוא שאפו ענק על כל המשתמע מכך לקבוצת עירוני איתוראן קריית שמונה. ביום שלישי מארחים במשחק גביע המדינה את קבוצת מכבי תל אביב בשעה 20:00. בהצלחה.

מאמן עירוני איתוראן קריית שמונה סלובודאן דראפיץ’ בסיום המשחק:

צילום: דוברות עירוני איתוראן קריית שמונה
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn