צילום: כבאות והצלה צפון
צילום: איחוד הצלה

מאיחוד הצלה מחוז צפון נמסר (19:00): נוסעת כבת 30 נהרגה בתאונה במושב שאר ישוב כמו כן, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו בזירה סיוע ראשוני לגבר ושמונה נשים שנפצעו בינוני וקל עד בינוני.

תאיר אביאני כרמי חובשת באיחוד הצלה שהגיעה ראשונה לזירה מסרה: “הייתי בסמוך למקום ונמסר לנו על רכב שהתהפך. כשהגעתי לזירה נתקלתי בג’יפ טיולים שהתהפך. צוותי כיבוי הרימו את הג’יפ ומתחתיו אותרה ללא הכרה נוסעת כבת 30. ביצעתי בה החייאה בזירה בסיוע חובשים נוספים אך למרבה הצער נקבע מותה בתום מאמצי ההחייאה. כמו כן: הענקנו בזירה סיוע ראשוני לגבר ושמונה נשים שנפצעו בינוני וקל עד בינוני”.

ויקי תפארת ראש סניף איחוד הצלה עמק החולה מסרה: “לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להן בזירה הנפגעות פונו בהכרה מלאה לבית החולים זיו בצפת ורמב”ם בחיפה כשהן סובלות מחבלות ופציעות. כמו כן צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנהג הג’יפ שנזקק לסיוע נפשי עקב אופי האירוע הקשה”.

צילום: כבאות והצלה צפון

עדכון (18:10): בהמשך לתאונה הקשה סמוך לשאר ישוב. מדובר בג’יפ שהסיע נהג ושמונה נשים שהתהפך בשטח פתוח. לאחר פעולות החייאה ממושכות פאראמדיקים של מד”א קובעים את מותה של צעירה בשנות העשרים, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד”א לבית חולים רמב”ם פצועה במצב בינוני, ולבית חולים זיו 7 פצועות נוספות במצב קל עד בינוני.

צילום: דוברות מד”א

חובש על אופנוע מד”א, דוד אמר סיפר: “כשהגעתי ראיתי את הרכב הפוך על הצד וסביבו המולה. מהרכב חולצה צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה, בנוסף הענקנו טיפול רפואי לפצועה כבת 28 עם חבלות בראש ובחזה ופינינו אותה במסוק, ו- 7 פצועות נוספות טופלו ופונו כשמצבן קל”.

צילום: דוברות מד”א

היום, שני, בשעה 16:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן, על רכב שטח שהתהפך בשטח פתוח סמוך לשאר יישוב. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 4 פצועים ומבצעים פעולות החייאה בפצוע נוסף.

צילום: כבאות והצלה צפון

מכבאות והצלה נמסר: בשעה 16:58 התקבלה הודעה במוקד 102 על תאונת דרכים קשה, ג’יפ שהתהפך סמוך לשאר יישוב. שני צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של רס”ר ראפת סעד זינקו למקום האירוע.

צילום: כבאות והצלה צפון

עם הגעתם למקום זיהו לוחמי-האש ג’יפ הפוך בתעלה כאשר לכודה מתחת לג’יפ ועוד מספר פצועים במקום. בפעולות מהירות חילצו לוחמי האש את הלכודה והעבירו אותה במצב אנוש לטיפול גורמי הרפואה. כעת הצוותים במקום סורקים אחר נפגעים נוספים ופועלים לזיכוי הזירה.


שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn