צילום: מועצה מקומית יסוד המעלה

שביל נחל פארעם נחנך לאחרונה בהשתתפות ראש מועצה מקומית חצור הגלילית שמעון סויסה, מהנדס רשות ניקוז ונחלים כינרת, אושרי ילוז, גילה יעקבי-גורביץ מהרשות לפיתוח הגליל ונהורה עמר משותפות צח”ר, אשר ליוו את תהליך הקמת השביל בשיתוף עם המתנ”ס המקומי ומנהל המתנ”ס, יאיר כ”ץ.

השביל הוכשר לצדו של נחל פארעם, יובל של נחל מחניים, הזורם בחלקה העליון של חצור הגלילית באזור הגובל ביער בירייה. מתנדבים רבים מחצור הגלילית השלימו את פריצתו של שביל נחל פארעם שביער בירייה סמוך לחצור הגלילית.

 ראש מועצה מקומית חצור הגלילית שמעון סויסה: “אני רוצה לברך את כל מי שלקחו חלק בפרויקט החינוכי המרשים הזה, יש כאן מצד אחד מחויבות אישית והיכרות עם הסביבה ומצד שני עבודה פיזית באוויר הפתוח למען הקהילה ולמען הסביבה. משמח אותי גם העובדה שאנחנו מנחילים לדור העתיד את המורשת של הוותיקים, מייסדי חצור הגלילית של שנות ה-50 וה-60. הפרויקט הצליח להוציא את הילדים לשטח ולחבר אותם לטבע. אנחנו מקרבים את היער לחצור הגלילית. אלו יחד עם הקמת מתחם תיירותי וקמפינג, מסלולי טיול ביער הקסום שסביבנו ומתחמי נופש ובילוי שאנחנו מקימים ייתנו בוסט רציני לפעילות התיירותית באזור”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn