צילום: דוברות מד”א

ממשטרת ישראל נמסר : (11:53) במשטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר דיווח על תאונת דרכים עצמית של רכב הסעות בכביש 978, סמוך לצומת ווסט שבגולן. כתוצאה מהתאונה אחת הנוסעות נפצעה אנוש וצוות רפואי נאלץ לקבוע את מותה בשטח. נוסף לכך נפצעו 6 נוספים בינהם פצועה אנוש שפונתה במסוק לטיפול בבית החולים, פצועה בינוני ו-4 נפצעו קל. בוחן תנועה נמצא בזירה והחל בבדיקת הנסיבות לתאונה. שוטרי משטרת ישראל מכווננים את התנועה.

עדכון לתאונה בכביש 978 (11:15): חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואה של צה”ל קבעו את מותה של אישה כבת 30 ומפנים לבית חולים זיו: שישה פצועות, בהן אישה כבת 40 במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת במסוק מד”א ו-5 פצועות נוספות במצב בינוני וקל באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד”א אביב כץ סיפר: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, שלוש מנוסעות הרכב שנפגעו באורח קשה ובינוני שכבו על הכביש ו-4 התהלכו בזירה. יחד עם כוח רפואה של צה”ל ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו טיפול רפואי לפצועות, אחת מהן שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד הייתה מחוסרת הכרה ולאחר פעולות החייאה ממושכות רופא צבאי קבע את מותה. פצועה שנפגעה באורח קשה הועברה למסוק מד”א שפינה אותה לבי”ח זיו כשמצבה לא יציב והפצועות הנוספות שהיו בהכרה מלאה פונו להמשך טיפול בבית החולים באמבולנסים וניידות לטיפול נמרץ.”

היום (ראשון, 15/8) בשעה 10:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על תאונת דרכים בכביש 978 מצומת וואסט לכיוון מסעדה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי
לשבעה פצועים בדרגות פציעה שונות בהם 1 מחוסר הכרה. מסוק מד”א הוזנק לאירוע. עדכון בהמשך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn