היום (שלישי) שוטרי תחנת משטרה קריית שמונה הגיעו לבתים סיעודיים בקיבוץ דפנה ובקיבוץ הגושרים לכבד ולהוקיר את וותיקי הגליל ובניהם גם שורדי שואה לכבוד יום הזיכרון לשואה ולגבורה. שוטרי תחנת משטרה קריית שמונה אומרים כי זאת ערבות הדדית והם מצדיעים לוותיקים שעברו את התופת.

שוטרי תחנת משטרה קריית שמונה הגיעו לכבד את הקשישים בהשתתפות שוטרי התחנה, סיירים, שוטרי מג”ב, חוקרים, רכזים, וכל שוטר שהיה באפשרותו, הצטרף לטקס המרגש שנערך על ידי השוטרים לוותיקי הגליל, ובניהם רס”ב ציון מרציאנו מש”ק קהילתי, שוטר משמר הגבול. 

רפ״ק מתן נחום קצין אג”מ בתחנת משטרה קריית שמונה: “ברגע שעמדנו מול הוותיקים והצדענו להם זה היה רגע מאוד מרגש עבור כולם”. נחום מספר כי “קיבלנו החלטה לקיים השנה את טקס יום הזיכרון לשואה עם הקשישים. בדקנו באיזה מוסד יש קשישים, ובפרט קשישים שעברו את השואה וחברנו למנהלי הקהילה בתים הסיעודיים מתוך ערבות הדדית והוקרת תודה לקשישים.”. ומוסיף “כשהגענו היום לקיים את הטקס, הקשישים יצאו אלינו, כמובן ששמרנו על הנחיות משרד הבריאות למרחק בכדי לא לסכן את הקשישים”. 

שוטרי תחנת משטרה קריית שמונה: “אנו שוטרי תחנת משטרה קריית שמונה מצדיעים לכם שורדי השואה והוותיקים בשם משטרת ישראל ומשמר הגבול. אנחנו מוקירים את תרומתכם לעם ולמדינה ואנחנו מחבקים אתכם בתקופה הקשה הזאת. נעמוד ביחד בכל משבר ובכל עת בכדי לשרת ולסייע בכל מה שניתן”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn