צילום: אשכול גליל מזרחי

מנהלי מחלקות ספורט באשכול גליל מזרחי מהרשויות: קריית שמונה אהרון דמרי החליף את מנהל מחלקת הספורט אופיר אורן, מנהלי הספורט ממבואות החרמון, הגליל העליון, חצור הגלילית, גולן ועין קנייה, נפגשו בשבוע שעבר במועצה מקומית עין קנייה במסגרת מפגשים דו חודשיים של פורום מנהלי ספורט אזורי, לקידום שותפויות והעצמת תחומי הספורט בגליל המזרחי. את הפגישות מלווה גרשון פרינץ, מנהל הספורט הראשון של הגליל. 

את המפגש אירח ראש מועצה מקומית עין קיניה, וואיל מוגרבי, אשר מוביל את תחום הספורט באשכול גליל מזרחי. את הפורום מרכז רן אבן דנן, מנהל מחלקת הספורט במועצה אזורית גולן. 

במפגש הוחלט על שיתוף פעולה וחיבור של כל הרשויות בגליל המזרחי ואיתור ענפים בהם יהיה יתרון לגודל. הפקת קורסים לבני הנוער, שימור ושיפור המאמנים הקיימים בצפון, ביצוע הכשרות למאמנים וקיום לימודי תעודה כאן בגליל המזרחי בתחומי שחיה, כדורגל, כדורסל ואתלטיקה ותחומים נוספים בהמשך, קיום של ליגה אזורית של כדורגל שכונות למבוגרים וליגת כדורסל ארץ הצפון אשר כבר התחילה השבוע בשני מוקדים, בגליל ובגולן .

ואיל מוגרבי, ראש מ”מ עין קיניה ומוביל תחום הספורט באשכול: “ספורט הוא אחד התחומים המתפתחים בארץ ואין סיבה שלא נספק כאן בגליל המזרחי את האפשרות להתפתח, להתמקצע וליהנות מספורט ברמה גבוהה ומקצועית. החיבורים בין מחלקות הספורט מאפשרים למפות את החוזקות והמתקנים של כל רשות ולייצר שיתופי פעולה בענפי הספורט השונים. גם בהיבט של שימור והעצמת המאמנים אין סיבה שהם יסעו למרכז כדי לקבל הכשרות והמטרה להביא לכאן את ההכשרות הנדרשות”. 

יו”ר אשכול גליל מזרחי, בני בן-מובחר: “אנו שמחים כי גם בתחום הספורט הוטמעה התפיסה האזורית שמהותה איגום כוחות ומשאבים ומאמין שהפעולה המשותפת תניב ערך מוסף גדול לאזור. אני מודה לראש מועצה מקומית עין קיניה, ואיל מוגרבי, שלקח על עצמו לקדם את הספורט ברמה האזורית ולכלל מנהלי מחלקות הספורט שמתגייסים כדי לייצר בגליל המזרחי ספורט מקצועי ומגוון לרווחת התושבים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn