מאיגוד ערים כינרת נמסר (20:33): “הסתיים טיפול בקטטה שהחלה בכביש הכניסה לחוף כינר. בקטטה נפצעו שניים מדקירה והועברו לבי”ח פוריה. המאבטח מנע מעבר של המעורבים בקטטה מעבר למחסום, וכן ירה באויר לאזהרה. עומס התנועה הקשה על האמבולנס להגיע למקום. 4 אנשים עוכבו לחקירה והחבורה פוזרה. יש לציין כי הקטטה אירעה בשטח כביש הגישה לחוף כעשר דקות עד להשתלטות על האירוע”.

עידן גרינבאום יו”ר איגוד ערים כינרת, אומר כי צוותי החופים והאבטחה בכינרת עובדים בחודש האחרון ובעיקר בימים האחרונים תחת לחץ כבד מאוד, בעומס קיצוני עם כמות אנשים גבוהה מאוד, גם לעונה זו של השנה. אנחנו נמצאים בתקופת חגים למגזר הערבי ותקופת בין הזמנים למגזר החרדי, וכן מצב בלתי רגיל עקב שהיית רוב תושבי המדינה בישראל בחופשת הקיץ, וכי למרות ההערכות הגבוהה עדיין חסרים כוצות אבטחה בחופים. עם זאת אומר גרינבאום כי האיגוד לא יסבול גילויי אלימות או עבירה על החוק.

עדכון (19:33) : חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח פוריה במסוק מד”א ובניידת טיפול נמרץ 2 פצועים בשנות ה-50 וה- 30 במצב בינוני עם פציעות חודרות.

פראמדיק מד”א קלוד עיסא סיפר: “שני הפצועים שכבו בסמוך לכניסה לחוף כשהם סובלים מפציעות חודרות ומדממות בגופם. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים. אחד מהפצועים פונה במסוק מד”א שנחת בסמוך למקום והשני בניידת טיפול נמרץ”.

במשטרת ישראל התקבל דיווח על קטטה שפרצה בחוף כינר שבכנרת בין כמה גברים (תושבי כפר כנא וסאג׳ור). במהלך הקטטה נדקרו שני בני אדם ונפצעו קשה ובינוני (על פי גורמי רפואה). הם מפונים לקבלת טיפול בבתי חולים. כתוצאה מהקטטה ביצע המאבטח בחוף ירי באוויר. כוחות משטרה הגיעו לזירה ועיכבו 4 חשודים במעורבות בקטטה.

מדוברות מד”א נמסר: “בשעה 18:43 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירדן על 2 פצועים מאירוע אלימות בחוף דוגה בכנרת. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 2 פצועים בהכרה עם פציעות חודרות. מסוק מד”א נחת בשטח”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn