צילום: המכללה האקדמית תל חי

שרת החינוך בביקור במכללה האקדמית תל חי

שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון הגיעה השבוע (שני) לביקור במכללה האקדמית תל חי. שרת החינוך אשר יכולה לרשום על שמה הישג היסטורי של הקמת אוניברסיטה בתל חי, נשיא המכללה פרופ’ אליעזר שלו אמר: “הצלחת להגשים חלום רב שנים של תושבי הגליל המזרחי”.

בביקורה נפגשה שרת החינוך עם הנהלת המכללה האקדמית תל חי והנהלת מכון המחקר מיגל. בהמשך הביקור סיירה השרה בקמפוס מזרח ובבניין מעבדות “הלמסלי” למדעים שיאוכלס בקרוב על ידי חוקרי מכון המחקר מיגל. בסיום הביקור נפגשה השרה עם סטודנטים בחוג לחינוך מיוחד.

“החלום של תושבי האזור להקמת אוניברסיטה בגליל הוא גם חלום אישי שלי כבר הרבה מאוד שנים כבת המקום”, שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון.

״מיד עם כניסתי לתפקיד מיניתי ועדה מקצועית לקידום האוניברסיטה בגליל ואני שמחה על ההחלטה כי היא תוקם בתל חי יחד עם מכון המחקר מיגל. אתם מוכיחים את הרמה האקדמית והמחקרית כבר שנים רבות וזה טבעי שזה יהיה כאן. אני שמחה שאחרי שנים רבות של דיבורים עשינו מעשה והאוניברסיטה בגליל יוצאת לדרך”.

נשיא המכללה, פרופ’ אליעזר שלו: “המחויבות של שרת החינוך לגליל ולאנשיו והנחישות בה היא קידמה את מהלך הקמת אוניברסיטת הגליל ראויים להערכה רבה. אנחנו היושבים כאן, בצפונה של המדינה,  בציפורן של אצבע הגליל נמשיך לפעול במרץ להקים כאן אוניברסיטה איכותית שתחזק ותקדם את הגליל בכל המישורים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn