ממשטרת ישראל נמסר (18:59) כי גורמי רפואה נאלצו לקבוע במקום את מותו של גבר כבן 25. פצוע באורח אנוש (על פי גורמי רפואה) פונה על ידי מסוק לבית חולים “זיו” בצפת. פצוע באורח קשה בשנות ה-30 לחייו ושני פצועים באורח בינוני בשנות ה-20 וה-30 לחייהם פונו באמצעות מסוק למרכז הרפואי רמב”ם בחיפה. פעוטה כבת 10 חודשים שנפצעה באורח בינוני (על פי גורמי רפואה) פונתה לבית חולים “זיו” בצפת. שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירת התאונה ובוחני תאונות דרכים אוספים ממצאים לבחינת נסיבות קרות התאונה.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד”א אביב כץ סיפר: “מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד בין 2 כלי רכב. גבר בשנות ה – 20 לחיוו שכב בסמוך לאחד מכלי הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בו פעולות החייאה אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. 5 פצועים נוספים במצב קשה ובינוני טופלו בשטח על ידי צוותים גדולים של מד”א וצה”ל, ילד בן 3 פונה במצב קשה ולא יציב במסוק מד”א לבית חולים, 3 פצועים קשה פונו לבתי חולים במסוקים צבאיים, ופעוט כבן 10 חודשים שנפגע באורח בינוני פונה באמבולנס מד”א לבית חולים״.

עדכון (18:26) פצוע קשה נוסף כבן 25 עם חבלת בטן מפונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לחבירה עם מסוק צבאי שיפנה לבית חולים. סך הכל בתאונה: 1 הרוג, 4 במצב קשה ו- 1 במצב בינוני.

עדכון (18:13) חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואה של צה”ל קבעו את מותו של גבר בן 23. ומפנים למרכז רפואי ״זיו״ 4 פצועים: 3 קשה, ילד כבן 3 שפונה במסוק מד”א לבית חולים ״זיו״, גבר כבן 19 עם חבלות גפיים, וגבר כבן 29 עם חבלות בטן שפונה במסוק צבאי, ופעוט כבן 10 חודשים פונה במצב בינוני לבית חולים ״זיו״.

עדכון (17:34) חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 5 פצועים, בהם גבר בן 25 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית מחוסר הכרה, בן 3 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית מורדם ומונשם ו- 3 פצועים במצב בינוני, בהם צעיר כבן 19, צעיר כבן 21 ואישה בת 24. מסוק מד”א ו 2 מסוקים צבאיים הוזנקו למקום.

לפני זמן קצר (17:11) התרחשה תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 978 ממסעדה לכיוון אודם. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 5 פצועים בדרגות פציעה שונות, בהם 2 מחוסרי הכרה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn