אתמול (שישי) בשעות הצהריים התרחש ארוע של שריפת צמיגים באחד מרחובות העיר בקריית שמונה. תושבים הבעירו צמיגים כמחאה על אלימות מצד שכנתם כאשר אחד מהתושבים שהבעיר את הצמיגים נעצר. לאחר מכן התושבים שהבעירו את הצמיגים הגיעו לתחנת המשטרה למחות על האלימות מצד שכנתם, כאשר אחת מהשכנות שהותקפה סרבה לעזוב את תחנת המשטרה מחשש לחייה. השכנים אומרים כי הם הבעירו צמיגים במחאה על אלימות שהם סובלים לטענתם במשך מספר שנים משכנתם.

לטענת השכנים, לארוע הבערת הצמיגים שבו נעצר גבר (30), קדם ארוע אלימות מצד השכנה כלפי שכנתה, שהרגישה סכנה לחייה והגישה תלונה במשטרה. קיים צו הרחקה בין השכנות.

השכנה, מגישת התלונה, סרבה לעזוב במשך כמה שעות את תחנת המשטרה ולחזור לביתה מחשש לחייה. לאחר שעות בתחנת המשטרה ובליווי משפחתה וילדיה וסגן ראש העיר יורם ממן שליווה אותה מתחילת הארוע, חזרה לביתה ואמרה כי המקרה ידוע למשטרה לאחר שהוגשו עשרות תלונות בעקבות אלימות כלפיה, כאשר אתמול (שישי) השכנה ניסתה לתקוף אותה והיא נאלצה להגן על עצמה מפניה. הבערת הצמיגים נעשתה כמחאה על סבלם וחבל שאדם נורמטיבי שילם את המחיר ונעצר אמרו השכנים.

תגובת עו״ד מוטי לוי מטעם הסנגוריה הציבורית: ״תמוהה ביותר שהמשטרה עוצרת על פעולה שנמצאת במתחם חופש הביטוי והמחאה שספק אם מהווה עבירה פלילית. היה מקום שהמשטרה תטפל בשכנה שמטרידה את מנוחתה של אחותו של מרשי״.

תגובת משטרת ישראל: ״מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות שמתנהלות״.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn