היום (שני) תלמידי בית הספר היסודי יצחק הנשיא קיבלו הודעה על כך כי בשנת הלימודים הבאה תשפ”א ילמדו בבית הספר היסודי יצחק הנשיא שנסגר השנה תלמידי בית הספר תל חי.

צילום: עיריית קריית שמונה

לאחרונה עם סגירת בית הספר יצחק הנשיא חברי מועצת העיר מהאופוזיציה בהם ד”ר אביבה זריהן ויצמן ואלי זפרני התריעו כי סגירת בית הספר יצחק הנשיא נובעת משיקולים כלכליים ולא בשל רישום מועט לכיתות א’, והצורך כי בית הספר תל חי יעבור חיזוק מבנים לרעידות אדמה, ובכך בית הספר יצחק הנשיא ישמש כבית ספר מארח. כאמור היום התבשרו תלמידי בית הספר תל חי כי בית ספרם יעבור חיזוק מבנים ובשנת הלימודים הבאה ילמדו ביצחק הנשיא.

בבית הספר יצחק הנשיא היו המומים מהופעתו הפתאומית של אופיר יחזקאלי היום שהגיע לסיור בבית הספר ואולם הספורט על מנת להביא למצב הפעלה את אולם הספורט אשר במשך עשר השנים האחרונות לא היה פעיל עקב בעיות בטיחותיות. כאשר לאחר ההחלטה לסגור את בית הספר יצחק הנשיא הופיע מ”מ וסגן ראש העיר יחזקאלי בבית הספר יצחק הנשיא על מנת להחזיר לשימוש את אולם הספורט לטובת תלמידי בית הספר תל חי.

וכל זאת נעשה למרות שמחר ( שלישי) תערך ישיבת מועצת עיר ועל סדר היום נושא סגירת בית הספר יצחק הנשיא לבקשת חברת מועצת העיר ד”ר אביבה זריהן ויצמן.

מחברת מועצת העיר ד”ר אביבה זריהן ויצמן נמסר, כי היא סבורה שהצטלבו אינטרסים לחסוך כסף לקופת העירייה ולעשות חיזוק מבנים לתל חי והפתרון הקל מבחינת הרשות היה לסגור את בית הספר יצחק הנשיא.
הקורבן היה בית ספר יצחק הנשיא וזה היה הכי פשוט לסגור.

מחבר מועצת העיר אלי זפרני נמסר: “צפיתי את הקומבינה של סגן ראש העיר אופיר יחזקאלי על גבם של ילדי בית ספר יצחק הנשיא, יצא המרצע מן השק. זה השינוי שתושבי קריית שמונה קיבלו מהנהלת העיר הכושלת”.

מאגף החינוך בעיריית קריית שמונה נמסר: “השיקול המרכזי בסגירת בית ספר יצחק הנשיא הוא מס ילדים קטן והעדר רישום מספק לכיתות א. אין קשר לעובדה שבית ספר תל חי צריך לעבור חיזוק מבנים וקיים כבר תקציב של מעל 5 מיליון שקלים לחיזוקו. חיזוק מבנים הוא הליך משמעותי המאפשר חיזוק בית הספר כנגד רעידות אדמה וכן שיפוץ בית הספר לרבות ריצוף חדש, מזגנים וכו’. די לראות את החיזוק והשיפוץ המשמעותיים שנעשו בבית ספר רמב”ם השנה כדי להבין את חשיבות החיזוק. אם היה רישום לבית ספר יצחק הנשיא ובית ספר היה נשאר פתוח היה ניתן לחשוב על פתרונות דוגמת אירוח בית הספר כפי שבוצע באולפנית ורמב”ם. לסיכום – אין קשר בין סגירת יצחק הנשיא לחיזוק תל חי וכל רמיזה או טענה כזו היא שקר גס.
טרם התקבלה החלטה סופית על חיזוק תל חי וכל החלטה כזו תתבצע בשיתוף ובשקיפות מול הנהגת ההורים והנהלת בית הספר”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn