במפגש מרגש ומעורר השראה העניקה היום הנהלת המכללה האקדמית תל-חי תעודות הוקרה ושי לסטודנטים שזכו במקומות הראשונים בשני האקתונים שהתקיימו לאחרונה.

צילום: המכללה האקדמית תל חי

הסטודנטים דניאל איפלן מהחוג לחינוך, תום אלוש מהחוג לפסיכולוגיה ולימודים רב תחומיים ויסמין מקלדה מהחוג לכלכלה וניהול, השתתפו בהאקתון בשת”פ עם המכון הטכנולוגי HIT בחולון והתמודדו עם אתגרים בנושא עולם העבודה העתידי וטכנולוגיות הוראה מתקדמות. הצוותים הציעו פתרונות למידה מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית המייצרים חוויית למידה מתקדמת ואטרקטיבית.

הסטודנטית עדן בהלול הלומדת בחוג לכלכלה וניהול עם התמחות במערכות מידע, השתתפה בהאקתון לזכרה של מיכל סלה ז”ל בוגרת המכללה אשר עסק במניעת טרור במשפחה והעפילה לשלב הגמר כמובילת צוות מתוך שבעה צוותים בלבד ומאות משתתפים. הצוות שעדן עמדה בראשו פיתח צמיד המעוצב כתכשיט ויודע לנטר מצב פיזיולוגי ולהתריע על היות העונדת אותו במצב של סכנה הדורש התערבות. התעודות הוענקו על ידי נשיא המכללה פרופ’ יוסי מקורי, מנכ”ל המכללה אלי כהן, ראש החוג לכלכלה וניהול פרופ’ ניר בקר ומנהלת תחום יזמות וקשרי תעשייה במכללה מירה הרשקוביץ. “אנחנו גאים בכם מאוד על הרעיונות ועל הפיתוחים המעניינים ומאחלים הצלחה רבה בהמשך הדרך” אמר נשיא המכללה פרופ’ מקורי.

“יישר כוח על השורה היפה של הפיתוחים הצומחים במרכז היזמות שלנו” אמר מנכ”ל המכללה אלי כהן “יש כאן שילוב מעניין של אקדמיה ויזמות, שיוצר דברים נפלאים. אני מקווה שבשנה הקרובה נקים את המתחם הפיזי של מרכז היזמות. זהו תחום שחשוב לנו לקדם ולפתח בשיתוף אנשי אקדמיה בכירים.”

גם פרופ’ ניר בקר בירך את הסטודנטים על ההישגים היפים ואמר: “לתחום הכלכלה והניהול מפעפעת יזמות חברתית חשובה. המיזמים שהצגתם לפנינו מגיעים מתחומים שונים: כלכלה, חינוך ורווחה – אבל כולם בסופו של דבר מיועדים להציג שורת רווחים חברתיים למדינת ישראל. אני מאחל לכם הרבה הצלחה בהמשך הדרך”.    
“אנחנו גאים בכך שהסטודנטים והסטודנטיות הלומדים בתכנית היזמות מתגייסים להשתתף באירועים ברמה הארצית ועושים שימוש בכלים המקצועיים הנרכשים בתכניות הלימוד ובהתנסויות השונות. אין ספק שהניסיון בתחום היזמות והחדשנות הינו מרכיב משמעותי ברכישת מיומנויות רכות ההכרחיות בשוק העבודה העתידי” סיכמה מירה הרשקוביץ.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn