לאחר חודשיים של עבודה מאומצת ומשותפת, הוענק למחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות תעודת הוקרה מעמותת עזר מציון על פעילות רחבה בתקופת הקורונה למען בריאותם ורווחתם של תושבי הצפון.

הנהלת מחוז הצפון של מכבי, בראשות ראש המחוז ד”ר גלית קאופמן, המנהל הרפואי ד”ר אייל פורמן ומנהלת השיווק אדווה הראל,  זכו לקבל תעודת הוקרה מיו”ר עמותת ‘עזר מציון’ חנניה צ’ולק. את התעודה העניק הרב משה בארי, מנהל מחוז צפון של עמותת עזר מציון, על פעילות מחוז הצפון בתקופת הקורונה למען בריאותם ורווחתם של תושבי הצפון חברי כל הקופות. עמותת עזר מציון ביקשה לשבח את הפעילות הענפה ושיתוף הפעולה של עובדי מכבי במחוז עם מתנדבי עזר מציון.

ראש מחוז הצפון של מכבי, ד”ר גלית קאופמן:” לצד הקשיים הכרוכים במשבר הקורונה, נוצרו הזדמנויות חדשות לתרום לקהילה. אני גאה בצוותים שלנו שהפגינו חמלה, מקצועיות ולכידות ברגעי האמת. מדובר ביוזמה מבורכת ובשיתוף פעולה ייחודי שבזכותו הצלחנו להעניק מדי יום סיוע לאלפים בין אם אוכל חם, אספקת תרופות ואוזן קשבת.  התקופה הזאת מחדדת את רוח מכבי שמורכבת ממחויבות, מקצועיות ואהבת האדם”

יו”ר ‘עזר מציון’ הרב חנניה צ’ולק :” הודות לשיתוף הפעולה עם מחוז הצפון של מכבי, הצלחנו ביחד להעניק סיוע רפואי והומניטרי נרחב ולתמוך באלפי חולים ובבני משפחותיהם. הרצון המשותף לעזור ולהקל על החולים המתמודדים, העניקו למערך החירום יכולות רבות לפעול בזמן אמת”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn