בצל משבר הקורונה, ייתכן וקיבלתם מענק של 500 שקלים ואף יותרואתם מרגישים שיש מי שזקוק לכסף הזה יותר. זו ההזדמנות של כולנו לתת, ובגדול. “מכפילים מהלב” מזמינים אתכם להצטרף למבצע הארצי בו תוכלו לתרום את המענק (או את חלקו, או יותר ממנו). תרומתכם תוכפל על ידי קרנות פילנטרופיות ותועבר לאוכלוסיות ומשפחות הזקוקות לכסף בכדי להתמודד עם משבר הקורונה.

מבצע ארצי ״מכפילים מהלב״ הוא ביוזמת ‘לב אוהב’, קרן רש”י וקרנות פילנטרופיות נוספות שרתמו ארגונים, חברות, ואחרים לקחת חלק במבצע. הכספים שיתרמו על ידי הציבור הרחב יוכפלו על ידי קרנות פילנטרופיות.  התרומות יועברו לסייע לעובדים הסוציאליים, ארגונים ועמותות אשר מסייעות לישראלים להתמודד עם משבר הקורונה, ודרכם אל האוכלוסיות הבאות: למשפחות  בקו העוני, לטיפול וסיוע לנשים מוכות וילדים החווים התעללות והזנחה. להפצת המבצע וארגונו נרתמו גופים עסקיים כמו בנק הפועלים, wix, ‘קיימא’, נשיאות הארגונים העסקים, קבוצת 2B ,הפורום הכלכלי חברתי ו’עיגול לטובה’.

בין העמותות הנתמכות בפרויקט: סח״י, עלם, המועצה לשלום הילד, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, רוח נשית, בעצמי ועוד.

ואיך הסכום שתרמתם יוכפל? ארגונים עסקיים וקרנות לקחו על עצמם להכפיל כל שקל שתתרמו.

מה מציעים “מכפילים מהלב”? על כל חלק שתבחרו להעביר מהמענק שקיבלתם – אנחנו נשווה ונעביר סכום זהה. החלטתם להעביר 250 ₪ = נעביר גם אנחנו 250 ₪. התרומה שלכם שווה כפול – עבור מי שאתם תבחרו, וכל זה קורה בשני שלבים פשוטים: אפשר לקצר דרך אפליקציית bit (דרך אפליקציית ביט אין אפשרות לבחור לאילו עמותות הכסף ייתרם, והסכום יחולק בין העמותות).

או להמשיך פה בשני שלבים פשוטים באתר: https://www.give-il.org/

אז תכפילו, ושתפו.


תודה, מכל הלב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn