במהלך השבוע בתיבות הדואר: אישורי התושב יגיעו עד לבתי התושבים בעיר ללא תשלום.
תושבי קריית שמונה ייהנו משירות של קבלת אישור תושב עד הבית וזאת מבלי להגיע כלל למחלקת הגביה ברשות.
האישור יישלח לכל מי שהנכס בו הוא מתגורר רשום על שמו, שהוא רשום כתושב העיר במרשם התושבים ולמי שילדיו רשומים במחלקת החינוך של עיריית קריית שמונה.
חשוב להדגיש כי תושב המתגורר בנכס אשר חשבון הארנונה אינו על שמו, אלא על שם הבעלים מוזמן להגיע לקבל שירות באגף הגביה ולהביא עימו חוזה שכירות בתוקף, צילום ת.ז, אישור העסקה או תלוש שכר. תושב שחידש חוזה שכירות או עבר מנכס אחד לנכס אחר יצרף גם את החוזה הקודם, כמו כן רווק/ה המתגוררים אצל ההורים יצרפו הצהרת הורים על מגורים וכן צילום תעודת זהות של אחד ההורים ואישור העסקה ממקום העבודה.
ראש העיר אביחי שטרן: “הנגשת שירותי העירייה היא דבר חשוב בעידן בו אנו חיים. אני מתכוון לפעול כדי שעיריית קריית שמונה תהיה מובילה בתחום השירותים הדיגיטליים הניתנים לתושבים והנגשתם”.
חשוב להדגיש כי אישור התושבות יישלח לתושב על פי הכתובת הרשומה במרשם האוכלוסין.
חשוב להבהיר כי לא יינתן אישור תושב למי שאינו מתגורר בפועל בקריית שמונה לפחות 12 חודשים.
אנו מדגישים כי האישור ניתן על ידי הרשות כשרות לציבור ועל פי הנחיות רשות המסים בישראל. מבקש אישור אשר סורב, רשאי לפנות לרשות המסים בישראל על מנת לבדוק את זכאותו.