צילום: המכללה האקדמית תל חי

מתל חי ועד אילת: למעלה מ- 200 בניינים  הוארו באור סגול  לציון היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות

ביום חמישי האחרון הוארו במסגרת  פרויקט “לילה סגול” למעלה מ- 200 מבנים ברחבי הארץ מהמכללה האקדמית תל-חי שבצפון ועד אילת שבדרום,  לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות ולכבודם של 1.5 מיליון אנשים עם מוגבלות החיים בישראל. את הפרויקט מובילים מפעל הפיס, השלטון המקומי והאזורי ואתר “שווים”.

כבכל שנה, האירוע נערך בסמיכות ליום המודעות הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, המצוין השבוע. השנה הוארו במסגרת המיזם למעלה מ- 200 מבנים ברחבי הארץ, ובהם: בנייני העיריות, המועצות המקומיות והאזוריות, גשר המיתרים בירושלים, משרדי ממשלה ועוד.

צילום: מתוך דף הפייסבוק של עיריית קריית שמונה

מההמכללה האקדמית תל חי נמסר כי, האקדמית תל חי רואה חשיבות רבה בשילובם של א.נשים עם מוגבלויות הן בלימודים והן במקומות תעסוקה. למעלה מ- 250 סטודנטים וסטודנטיות עם  מוגבלויות הלומדים בתל חי מקבלים ליווי צמוד של היחידה לנגישות הפועלת במרכז חממ”ה במכללה, וכן התאמות, ליווי רגשי ואקדמי. כל הכיתות והאולמות במכללה מונגשים בעזרים מגוונים הנותנים מענה מכבד ושוויוני בנוסף לסיוע בהנגשה במרחב הפיזי להתנהלות ובתחומים נוספים לפי הצורך האישי של כל אחד ואחת. סטודנטים אלה משתלבים בהצלחה בחוגים ובתוכניות הלימוד השונות הפועלות במכללה ואח”כ גם במקומות תעסוקה. כמו כן, המכללה פועלת לשילוב א.נשים עם  מוגבלויות בסגל המנהלי במגוון תפקידים.  

השנה, לראשונה, הופצו גם כ-100 אלף שרשראות תאורה סגולות לבתי אב בכל ישראל, לצד קריאה משותפת לכלל הציבור להשתתף באירועי “לילה סגול” ולהאיר את מרפסות הבתים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn