צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

איזי שרצקי, יו”ר הפועל עירוני איתוראן קריית שמונה זכה בפרס מפעל חיים בתחום ניהול ספורט. ההכרזה על הזכייה בפרס התקיימה היום, הטקס לקבלת הפרס יערך בזמן הקרוב. יו”ר מנהלת הליגות ארז כלפון אמר כי, שירצקי קידם חזון של מוקד תרבותי וספורטיבי בעיר הצפונית ושם את קרית שמונה “על המפה”.

יו”ר מנהלת הליגות כלפון מברך את איזי שרצקי “על ההכרה שכל כך מגיעה לו בשמי, בשם המנהלת וקבוצות הכדורגל המקצועניות. שירצקי לא רק דיבר אלא עשה. הוא ראה בחיבור לענף הכדורגל כלי ראשון במעלה להקניית ערכים חינוכיים, תחושת מסוגלות וחיזוק הקהילה. שירצקי קידם חזון של מוקד תרבותי וספורטיבי בעיר הצפונית ושם את קרית שמונה “על המפה”.

כלפון מוסיף, “איזי לקח מועדון כדורגל צנוע שדשדש עד אז בליגות הנמוכות והגיע איתו לפסגה שרבים לא חלמו עליה בדמות אליפות הסטורית לעיר. החדווה של איזי מדבקת וגורמת לכולם לרצות לתרום, להשקיע ולהשפיע. אני מאחל לאיזי בריאות ושימשיך בעשיה למען קריית שמונה ולמען הכדורגל הישראלי כולו”.

ממועדון עירוני איתוראן קריית שמונה נמסר: “גאים, נרגשים ומברכים את יו”ר המועדון, איזי שרצקי, על זכייתו בפרס מפעל חיים בספורט על ניהול מועדון הכדורגל עירוני ‘איתוראן’ קריית שמונה”.

עוד מוסיפים, “איזי, בעל החזון, לקח את המועדון מליגה א’ והצעידו לפסגת הכדורגל הישראלי כשהמועדון זוכה בכל תואר אפשרי בליגה ובגביע ועד להשתתפות במפעלים האירופיים הבכירים. עירוני ‘איתוראן’ קריית שמונה על כלל שחקניה, מאמניה, והצוותים המקצועים לאורך השנים מודה ומברכת את איזי ומאחלת המשך עשייה פוריה ובריאות. תודה איזי”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn