המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל מזמינים את תושבי הגליל והגולן לאירוע סיום השנה של “אקדמיה בכיכר”.

שרידי הענן השחור מעל תיאטרון מראה כבר שקעו, אבל העצב עדיין מרחף באוויר, והרצון לא להיכנע לייאוש אלא להמשיך וליצור בצפון מפגשי תרבות איכותיים רק מתגבר. אם כך, כתושבי הגליל והגולן למודי התלאות, ובכלל לכל מי שרוחו לא נפלה, השבוע תהיה הזדמנות מצוינת לחגיגה שמחה ומיוחדת: אירוע סופשנה של הפרויקט הייחודי, אותו מובילים המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל “אקדמיה בכיכר”, ביום רביעי ב19:00, כ”ח תמוז ה11.7, בבית החאן בקריית שמונה. זהו ערב שכולו בסימן מפגש בין קהילות מקומיות, עם מאכלים מיוחדים, הרמת כוסית, ניגון לעת ערב, והרצאה מרתקת. השנה יתארח באירוע הסיום  פרופ’ רפי מלאך ממכון וייצמן למדע, שיתן הרצאה בנושא שהוא קריטי לכל אחד מאתנו בחיי היומיום: “המוח היצרתי”.

לצד הידע המדעי והחדשני, אנו מתמקדים גם בידע החשוב, שהגיע במהלך השנה, מקרב הקהילה המקומית, ידע שהוא  לב ליבו של פרויקט “אקדמיה בכיכר”. לפיכך, יוצגו עשרה פוסטרים המסכמים את מגוון הקורסים שהתקיימו השנה בהצלחה רבה, ויוצג וויכוח פומבי (דיבייט), בשיתוף עם מרכז פסג”ה בקרית שמונה, על סוגיה הניצבת  במחלוקת והנושא שנבחר הוא: בעד ונגד שיח פוליטי במוסדות החינוך (תיכון ואקדמיה). חברי מועדון הדיבייט, תושבי העיר והאזור, ידגימו את השיח המורכב על נושא טעון, תוך שילוב בין הגיון ורגש, פן אישי וחברתי, הקשבה והתייחסות עניינית לדברי היריב. הדיבייט וההרצאה אמורים להסתיים במועד שיאפשר צפייה בחצי גמר המונדיאל וכולם מוזמנים.

כמו כן, יתקיים מעגל שיח פתוח לכל התושבים והמרצים בנושא יחסי פוליטיקה ואקדמיה. הכניסה לאירוע חופשית, וכולם כולם, תושבי הגליל והגולן, מוזמנים ליהנות ממוזיקה אירית חיה ותוססת, מדוכני אמנות מקומית ובעיקר מן הידע העשיר שנצבר השנה, זה שנוצר בקרב הלומדים והמלמדים ב”אקדמיה בכיכר” וזה שנולד במעבדה לחקר המוח במכון ויצמן למדע.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn