אלו שראו נזקי נזילות בעבר מבינים, מים שלא מנותבים כראוי הם כח הרסני לנכס שלכם. קשה לתאר כמה נזק יכול להיווצר מיום גשום בודד כאשר האיטום במבנה לא תקין.

המים החודרים יכולים להרוס את מערכת החשמל, לחדור לקירות ולעשות כתמי רטיבות, להרוס את הטיח והצבע, ולהשאיר אתכם בתוך צרה שאתם לא יודעים איך תצאו ממנה. בתהליך מהיר וטכנולוגי של איתור נזילות מים אתם תקבלו דוח מפורט ומקצועי שמסביר בדיוק מה מתרחש שם בעומק הקירות והמבנה שלכם, כדי לדעת למה לצפות בחורף הקרב.

אין צורך לחכות לכתמים על הקיר או לקצרים החשמליים בימים הגשומים, את איתור הנזילות ניתן לבצע גם באמצע הקיץ, כשהכול יבש, ולרוב זה אפילו עדיף, שכן אם חיכיתם לחורף ולגשמים עם זה, כנראה שמשהו כבר קרה, אז בצעו את בדיקת הנזילות שלכם כבר כעת, ויפה שעה אחת קודם.

התהליך של איתור נזילות מים

1. קבעו פגישה עם הצוות – הרימו טלפון, שלחו מייל, לא משנה, אבל עשו את הצעד הראשון כדי שהיוזמה לא תתמוסס בעומס הפעילויות והמטלות היומיות שלכם. בכל זאת מדובר בנכס ששוויו גדול אלפי מונים מעלות הבדיקה, אז עשו את הצעד הראשון.

2. פגשו את הצוות בנכס לביצוע הבדיקה – איתור נזילות מים מתבצע בו במקום, בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת שנועדה במיוחד לצורך זה. כל מה שעליכם לעשות זה לפתוח את דלת הנכס לבודקים, ולתת להם לעשות את העבודה. התהליך כולל סריקת עומק של כל פינה בבית, תקרות, רצפות וקירות, לאיתור נוכחות מים שאינה סדירה, בעזרת מצלמת אינפרה אדום ייעודית.

3. קבלו חוות דעת מקצועית – חוות הדעת שתקבלו בבדיקה מקצועית של איתור נזילות מים כוללת הצהרה חתומה ורשמית, עליה נפרט בהמשך. כל נזק שנמצא בנכס יהיה מפורט בה, ולרוב מומלץ להרחיב מעבר לאיתור נזילות.

חוות דעת הנדסית על הנכס

בין אם מדובר בנכס חדש מקבל”ן או נכס ביד שניה, ובין אם מדובר בדירה להשקעה, דירה שכבר רכשתם או דירה שאתם בתהליך הרכישה שלה, אם יש לכם מסמך רשמי, חוות דעת הנדסית חתומה מבעל מקצוע המוסמך לכך, יש לכם כוח וביטחון. מסמך זה יכול לשמש ככלי למיקוח בעסקה, לא רק בעסקאות יד שניה, אלא מול הקבלן, שלרוב נמצא חשוף הרבה יותר מהמוכר הפרטי.

קבלן המוכר דירה בפרויקט גדול בו מתגלה ליקוי על ידי צוות שאתם הבאתם, ניצב בפני בעיה חמורה ויקרה. בין אם נמצא ליקוי בבדיקת איתור נזילות מים, ובין אם בבדיקה מקיפה יותר של נזקים וכשלים מבניים, קבלן לא יכול להרשות לעצמו שיהיו נזקים שיעכבו או יפגמו במכירות הפרויקט כולו, ממש כמו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקנות דירה עם נזקים. לכן בצעו את הבדיקות, קבלו חוות דעת הנדסית על הנכס, והתקדמו בבטיחות ובשלווה עם העסקה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn