זכינו, ואנו חיים בעידן בו ניתוחים אסתטיים הם פשוטים, מהירים, נגישים ולא יקרים. כמעט כל אדם בישראל יכול לבחור לשפר את המראה החיצוני שלו, תוך שיפור אסתטי שמקרין על כל האספקטים של החיים שלנו. לעיתים קרובות מדובר בשינוי אסתטי עם השלכות רפואיות ואחרות, ולא רק אסתטיות נטו, כמו למשל בניתוח מתיחת עפעפיים, בו המראה משתפר, אך גם התחושה הפיסית, לצד הנוחות של השימוש בעיניים, שמושפע כמובן מהעפעפיים.

במאמר קצר זה תגלו כל מיני עובדות חשובות על ההליך הפופולארי והיעיל, מספיק כדי לקבל החלטה לפגוש רופא מומחה אשר יוכל להציג בפניכם את אפשרויות הטיפול המתאימות, כדי שתוכלו לבחור בתבונה מה התהליך הנכון ביותר עבורכם.

נתחיל – מהו בכלל ניתוח מתיחת עפעפיים?

מתיחת עפעפיים, או ניתוח עפעפיים נפולים, הינו הליך כירורגי פשוט שמטפל בשני חלקי העפעפיים, לפי הצורך – העפעפיים העליונים או התחתונים. לפניכם כמה עובדות חשובות ומעניינות על מתיחת העפעפיים, כדי שתתחילו לקבל פרופורציה ופרספקטיבה על ההליך הפופולארי:

  • הרמת עפעפיים הוא ניתוח שמתמקד בעפעפיים העליונים, במטרה לטפל במצב בו עודפי עור או שומן או פשוט נטייה של העפעף העליון לשקוע לעבר העין, ולהכביד עליה. ניתוח זה כמו “פותח” את העיניים מחדש.
  • ישנם אנשים אשר בוחרים לעבור הרמת עפעפיים לא רק בגלל המראה החיצוני והאסתטיקה, שכן במקרים קיצוניים נפילת העפעף כה חריפה עד שהיא עלולה לפגום בראייה, מה שמוביל לפגיעה בתפקוד היומיומי שלנו.
  • עפעפיים תחתונות – הניתוח הקוסמטי של העפעפיים התחתונות נועד לסלק את אותן “שקיות” הנוטות להצטבר עם השנים, והוא כמעט תמיד אך ורק עניין אסתטי נטו.
  • הניתוח מתאים לאלו שסובלים מנפילת עפעפיים על רקע חולשת שרירים. השרירים שנועדו לאחוז את העפעפיים במקומם נחלשים עם השנים, ואצל חלק זה גורם לצניחה של העפעפיים עצמם.
  • אם אתם סובלים מגלאוקומה או מחלות עיניים אחרות, סביר להניח שהטיפול הזה לא יתאים לכם. בעיות שונות כמו בעיות בבלוטת התריס או תסמונת העין היבשה גם הם גורמים מונעים לטיפול זה.

אפשר לשלב ניתוחים!

ישנם מקרים בהם ניתן לשלב מתיחת עפעפיים עם הליכים כירורגיים נוספים. השילובים הפופולאריים ביותר כוללים בין היתר את ניתוח הרמת הגבות, שמטופל באותו האזור בפנים, אך לא רק. ישנם אלו הבוחרים במהלך מלא להצערת מראה הפנים, מה שאומר שהם פונים להליכים כמו מתיחת פנים או מתיחת צוואר, ולעיתים שניים או יותר מההליכים גם יחד.

מתיחת פנים למשל הינו הליך כירורגי פלסטי מתקדם שמוצע  בעיקר לאנשים מעל גיל 40, אשר רוצים לשפר את המראה החיצוני שלהם שנפגם עם השנים. אם אתם לא סובלים ממחלות רקע כמו סוכרת או מחלה ממארת, הרי שלרוב לא תהיה מניעה מביצוע הליכים אלו, וזכייה בפנים יפות יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn