צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

האלוף אורי גורדין, מפקד פיקוד העורף, הגיע בשבוע שעבר לביקור המועצה אזורית הגליל העליון כדי לבחון את היערכות מועצה אזורית הגליל העליון למצב חירום. ראש המועצה, גיורא זלץ, וקב”ט המועצה, אסף לנגלבן, הציגו בפני האלוף את תוכניות המועצה להתמודדות עם מצבי חירום, הציוד הקיים במחסני החירום. האלוף גורדין סקר בפני אנשי המועצה את המשימות עמן מתמודד הצבא בימי שגרה וחירום, פירט את האתגרים הניצבים בפני המועצה ואף שיבח את היערכותה לשעת חירום.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “אנו מצויים בתקופה חשובה ומשמעותית בכל הקשור להיערכות לחירום ועל משרדי הממשלה להמשיך ולעשות ככל שביכולתם לסייע להיערכות ולהתאימה לתרחישים הקיימים. המפגש עם האלוף גורדין הוא חלק מתהליך ארוך של דיאלוג עם צה”ל ומשרדי הממשלה לצורך היערכות מיטבית שלנו למצבי חירום, הואיל והם שותפי אמת של המועצה ואנו מעריכים את פועלם מאוד”.

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: “שיתוף הפעולה עם הערים והמועצות והכנתן לחירום נמצאים בראש מעיינינו. ישנם אתגרים רבים הניצבים בפני הרשויות בעתות מבצעיות ועל כן היערכות, מוכנות ותרגול הינם קריטיים לימים בהם נתמודד עם מצבי חירום. מועצה אזורית הגליל העליון מהווה עוגן משמעותי בהיערכות לחירום אזורית, אנחנו רואים בה גורם מסייע גם לרשויות אחרות, קיים שיתוף פעולה מצוין עם המועצה ואנו נמשיך לתרגל ולהיערך למצבי חירום, על מנת שהיא תמשיך להוות עוגן כזה יציב. פיקוד העורף ומחוז צפון בפרט, ערוכים לסייע בכל אשר המועצה זקוקה לו״.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn