צילום: דוברות אגד

אריק מלאכי נהג אגד מקריית שמונה ופעיל חברתי בעיר מצא השבוע (שלישי) באוטובוס קו 11 בשירות פנימי בעיר ארנק עם סכום של 70 אלף שקלים במזומן הסיפור החל לאחר שנוסעת באוטובוס הביאה את הארנק לאריק להשבת האבידה. 

צילום: דוברות אגד

אריק מספר כי לאחר קבלת הארנק הוא חיכה לסיום הנסיעה לפתוח את הארנק כדי לנסות להשיב אותו לבעליו. אריק אומר כי לא חשב שימצא סכום גדול בארנק של עשרות אלפי שקלים. ומסביר כי, הנהלים באגד מחייבים להזמין חבלן משטרה לצורך בדיקת התיק, אבל כיוון שהנוסעת כבר נגעה בארנק הוא החליט לפתוח תא אחד של הארנק לבדוק האם ניתן למצוא פרטים מזהים כמו תעודת זהות על מנת להשיב את האבידהלבעליה. 

אריק מצא בארנק בנקט ללא פרטים מזהים מלבד שם הבנק, פועלים.  הוא פנה לבנק הפועלים כדי לנסות לאתר את בעל הארנק. תוך כדי אריק המשיך לבדוק את הארנק והוא מגלה ארבע מעטפות עם שטרות. בתגובה הראשונית אריק סגר את הארנק וחש בהלה נוכח הסכום ענק שנמצא וסגר את הארנק. אריק נרגע ופתח שוב את הארנק לנסות לאמוד את הסכום שהיה גם בדולרים, יורו וכסף ישראלי. 

אריק התקשר לשותף שלו לקו 11 וביקש ממנו להגיע במהירות כי מדובר בסכום כסף גדול. לאחר שבבנק סירבו לתת פרטים מזהים וניסו לאתר את בעל הארנק, אריק אמר לעצמו שלא יכול להיות תיק עם כל כך הרבה כסף בלי סימן מזהה כשהוא חושב על האדם שאיבד סכום כסף גדול וככל הנראה מודאג מאוד. 

אריק החליט למצוא פרט מזהה כשהוא מחפש מתחת למעטפות הכסף הוא מצא מסמך מהבנק עם פרטים של העברה בנקאית שנעשתה לפני כמה חודשים עם פרטים מזהים ומספר טלפון. אריק התקשר לאישה שפרטיה היו מצויים במסך הבנק והבין שהיא דוברת רוסית. הוא איתר אדם דובר רוסית שידבר איתה וביקש ממנה להגיע באופן מיידי לסניף אגד בעיר. האישה הגיעה לסניף אגד, אך ככל הנראה לא שמה לב שהיא איבדה את התיק. אריק עשה תאום בין הפרטים של האישה במסך העברה הבנקאי שהיה מצוי בארנק עם הפרטים המזהים שהאישה מסרה. הכסף הושב לבעליו והאישה התרגשה מאוד, חיבקה את אריק ונישקה אותו והודתה לו על ליבו הטוב. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn