אוניברסיטה-בגליל

אשכול גליל מזרחי מברך על הכרזה ואישור הקמת אוניברסיטת הגליל.

אשכול גליל מזרחי
אשכול גליל מזרחי

אשכול גליל מזרחי מברך על הכרזה ואישור הקמת אוניברסיטת הגליל בקריית שמונה על בסיס המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל.

שר החינוך יואב קיש אישר אמש את הקמת האוניברסיטה הראשונה בגליל – אוניברסיטת קריית שמונה, על בסיס המכללה האקדמית תל-חי ומכון המחקר מיגל. ההכרזה, דווקא על רקע המלחמה, מחדדת את הצורך בהקמת מנוף רב עוצמה לפיתוח וחיזוק הגליל והגולן. זהו גם מסר לאויבינו: אנחנו כאן כדי להישאר. הקמת האוניברסיטה וחיזוק רשויות אשכול גליל מזרחי בכלל והעיר קריית שמונה בפרט, חיוניים ומשמעותיים עכשיו, יותר מתמיד להתחדשות, שיקום, החזרת האוכלוסייה המקומית ומשיכת משפחות נוספות לאזור היפה של הגליל והגולן.

חוות דעת נוספת
חוות דעת נוספת

יו”ר אשכול גליל מזרחי בני בן-מובחר: “ברצוני להודות לשר החינוך יואב קיש, על החלטתו להשלים את המהלך לו אנו מייחלים שנים רבות ואף פעלנו ללא לאות להגשמתו. תודה גם לשרה יפעת שאשא ביטון שקידמה את החלטת המל”ג בנושא. ברכות לעיר קריית שמונה, על הגשמת חזון אזורי, במיוחד בתקופה לא פשוטה זו. בטוחני כי מהלך זה יוביל לפריחה כלכלית וחברתית של האזור כולו. ברצוני לברך את המכללה האקדמית תל חי, מכון המחקר מיג”ל והעומדים בראשם, ולהודות להם על שיתוף הפעולה המלא בתהליך זה אותו זכינו להוביל יחד ואף להשלים אותו. החלטה זו מעוררת תקווה ואנו מאמינים כי אוניברסיטה בגליל תביא לשגשוג אזורי. זהו חזון משותף שהתגשם והזדמנות לצמיחה כלכלית וחברתית. אוניברסיטת הגליל תהיה מנוע, כלכלי ודמוגרפי למשיכת כוח אדם איכותי, להקמת מרכזי חדשנות, לפיתוח מגוון אפשרויות תעסוקה ולצמצום הפערים הגדולים בין המרכז לצפון. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה.   

ראשי רשויות האשכול ימשיכו לפעול ולהבטיח שהאזור שלנו ישוב להיות המקום הבטוח והאהוב ושנוכל לחזור לשגרת החיים בגליל ובגולן.  יחד נמשיך לחזק את האזור כולו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn