-כתבה פרסומית-

אנו חיים בעידן המודרני. ואם אנחנו כבר פה, ועוד מאריכים חיים, אז למה לא ליהנות מהיתרונות של העידן הזה? לא רק הטכנולוגיה רצה קדימה, אלא גם הזמינות שלה, והאפשרות לחיים נוחים יותר. לא עוד התרוצצויות, לא עוד חיפוש חניה מתיש, או ישיבה בתורים אינסופיים. בדיקות דם עד הבית מאפשרות לכם לקבל שירות רפואי חיוני עד הבית, בלי להתעכב, ובלי עוגמת הנפש שהייתה כרוכה בכך בעבר.

השירות החיוני הנ”ל זמין לישראלים כבר משנת 2009, אך ישנם רבים המגלים על האפשרות הנוחה הזו רק היום. ספק השירות יגיע אליכם הביתה או אפילו למשרד, לאן שהכי נוח לכם, מה שמאפשר לכם להמשיך את שגרת היום שלכם כרגיל, ללא הפרעות, ללא עיכובים, וללא בזבוז של זמן יקר. נוח, זמין, וחיוני לאנשים רבים.

מי יכול ליהנות מבדיקות דם עד הבית?

בדיקות דם עד הבית יכולות לעזור לכל מי שצריך בדיקת דם, אך יש כאלו שזה ממש חשוב להם:

  • אנשים המרותקים לביתם – חולים רבים או אנשים במצבים מאתגרים שונים שלא יכולים לעזוב את הבית, או שיציאה מהבית כרוכה עבורם באתגרים רבים, יכולים לקבל שירות של בדיקות דם (ושתן) בביתם. זה כולל לא רק חולים, אלא גם אנשים מבוגרים שהיציאה מהבית לקופת החולים היא אתגר או סכנה רפואית עבורם.
  • ילדים קטנים שחוששים מאוד מבדיקות דם עד כדי חרדה יכולים לקבל את הבדיקה בסביבה הביתית שלהם, מרחב מוגן ומוכר שמאפשר להם להרגיש בטוחים יותר, ולהתגבר על החרדה הגדולה, בליווי ההורים, הצעצועים וכל הדברים שעוזרים להם להרגיש בנוח.
  • חולים כרוניים הזקוקים לבדיקות מרובות – ישנם חולים הנמצאים במעקב צמוד הדורש בדיקות מרובות במיוחד. מטופלים אלו, אפילו שיכולים לעיתים להגיע למרפאה, הרי שמסע זה מתיש, בייחוד שמתבצע שוב ושוב, בתדירות גבוהה, ועדיף לבריאותם להישאר בבית, ולקבל שירות זה בביתם.
  • אנשים עסוקים מאוד – ישנם אנשים עם עול רב על כתפיהם, משפחה, עבודה, קריירה תובענית, ורשימת מטלות שאינה נגמרת. להוציא בבטלה זמן ממושך בתורים בקופת החולים זה דבר בלתי מתקבל על הדעת עבורם, ושירות שכזה, שמאפשר להם להמשיך בעבודתם המשרדית כאשר הבודק יגיע אליהם הוא חשוב עד מאוד.

עוד על השירות החיוני

השירות בתיאוריה ניתן לכל אחד, אך בפרקטיקה ניתן לחברי קופה שמחזיקה הסדר עם חברה שמבצעת זאת. הבדיקות נעשות על ידי אנשי מקצוע המיומנים בביצוע בדיקות דם מחוץ למרפאות. מדובר בהליך סטרילי רפואי ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על פרוטוקולים הדוקים ללא “עיגול פינות”. הבית שלכם הופך לרגע למרפאה, או לפחות המרחב שאתם חולקים עם ספק השירות, עד לסיום הבדיקה.

בכל שנה בישראל עשרות אלפי אנשים מבצעים בדיקות דם עד הבית, והמספרים הולכים וגדלים. ניתן להזמין את השירות דרך האינטרנט או בשיחת טלפון, ולקבל אישור מהיר במסרון לנייד. לאחר האישור של התור יגיע הנציג בשעות המוצהרות בתור, יבצע את הבדיקות, ויגישן למעבדה. התוצאות ימתינו לכם בתיק האישי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn