צילום: קארין ארד

אירוע ההתרמה המסורתי של קהילת קיבוץ מחניים ‘בזאר מחניים’ חגג לאחרונה 40 שנות מסורת תוך גיוס סכום שיא של כ- 90 אלף ש”ח להוספיס גליל עליון ולמחלקה ההמטולוגית במרכז הרפואי ‘זיו’ בצפת.
האירוע בהשתתפות קהילת מחניים שהתגייסה לאיסוף התרומות והובלתם, סידור, ארגון, ומכירה בבזאר לצורך גיוס הכסף. השתתפו בבזאר גם הנוער בקהילת מחניים ומערכת החינוך הבלתי פורמלי ובסיוע חברת Peas of Bean.

בנוסף, חברות ועסקים רבים מהאזור ומרחבי הארץ תרמו מוצרים ושירותים אשר נמכרו באירוע ההתרמה שהביאו כאמור לגיוס שיא של תרומות בסך 90 אלף ש”ח מתוכם 30 אלף ש”ח נתרמו על ידי אנשי העסקים: כפיר זילברמן, אמיר עוזיאל, איציק שרם ולביא קרסני והחברות קלירמיינד, סייספארק, מדיגוס וסייבפוד אשר בחרו להביע רוח גבית כחלק מהליווי העסקי של חברת Peas of Bean.

סטס לוין, ממארגני הבזאר ומבעלי Peas of Bean: “בשנה שעברה לא הייתה אפשרות לקיים את הבזאר בגלל הקורונה וגם השנה האירוע עמד בסימן שאלה בתאריך המיועד. לכן, ברגע שהדבר התאפשר, החלטנו לקיים את האירוע בכל מחיר, גם בשיא החום, כדי לא לאבד את המומנטום לשנים הבאות ובשל החשיבות החינוכית של האירוע. השנה הייתה זאת שנת ה-40 ולכן היה חשוב לשבור את שיא הגיוס למרות שהעסקים התמודדו עם תקופה לא פשוטה. קיבלנו רוח גבית מקבוצת משקיעים שמלווה את Peas of Bean בצורת תרומה כספית ישירה ואנחנו מודים להם על כך מקרב לב. היה מדהים לראות את ההתגייסות של הקהילה וגם של מאות עסקים שנרתמו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn