אדם אונדרה, אלוף העולם בטיפוס צוקים הגיע לביקור חשוב ומשמעותי בישראל, אותו יזם עופר בלוטרייך, מטפס צוקים ישראלי בינלאומי מוביל * הלוקיישן הראשון בביקור היה צוק מנרה פארק האקסטרים של ישראל, ששם לו למטרה לפתח ולקדם את פעילות ספורט OUTDOOR בישראל, תחום ספורט שהופך להיות מנוע צמיחה מרכזי לענף התיירות בארץ ובעולם, ואת ענף טיפוס הצוקים בישראל בפרט

כאתר תיירות מוביל, תומך צוק מנרה במטפס הצוקים הבינלאומי הישראלי, עופר בלוטרייך, אשר יזם את ביקורו החשוב של אדם אונדרה מטפס הצוקים המוביל בעולם לישראל, כחלק מחיזוק ענף הטיפוס בארץ. ענף טיפוס הצוקים בישראל עדיין בחיתוליו, ענף מתפתח, אשר קיבל לאחרונה מעמד אולימפי וייקח חלק באולימפיאדה בטוקיו. הענף בארץ מצוי בקשיים מתמידים מול גורמי המדינה, על משאבים לפיתוחו (שטחי טיפוס ותקציב). רווי רז יו”ר צוק מנרה, ציינה במהלך הביקור: “מדובר כאן על הזדמנות חשובה לספורט טיפוס הצוקים בישראל, אנחנו כאתר תיירות צפוני, זיהינו את הפוטנציאל ומנסים לתת במה לכל מהלך שיקדם את הענף, בכוחות שלנו קידמנו חשיפה תקשורתית וקשרים מול משרדי הממשלה, ספורט ותיירות בתקווה שיסייעו ויפרצו חסמים. אנחנו נמשיך להוביל בתחום הספורט האתגרי ולכבוד היה לנו לארח את אלוף העולם אצלנו”.

 

שני ספורטאי העל בתחום, עופר ואדם, ראו את הפוטנציאל הרב הטמון בספורט הטיפוס במדינת ישראל, שמו להם למטרה לשבור את תקרת הזכוכית לפתח את ענף הטיפוס בישראל ולהביאו למודעות בינלאומית וישראלית ולהעלות על נס. הביקור החשוב הזה נתמך על ידי חברת TENDON הצ׳כית בתקווה שיוביל לחשיפה בינלאומית ולקהל מטפסים חדש למדינת ישראל.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn