בית הדין לעבודה קבע: תביעת סיגל כהן מנהלת מחלקת חינוך בעיריית קריית שמונה תגדל לסך של מעל מיליון ש”ח


עיריית קריית שמונה ממשיכה להפסיד בבית הדין לעבודה והפעם זה הגיע עד בית הדין הארצי לעבודה בירושלים. עוד הליך משפטי שלא מספרים לנו עליו ועלה לעיריית קריית שמונה הרבה מאוד כסף. הערעור בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים אותו הגישה סיגל כהן מנהלת אגף החינוך באמצעות משרד עורכי הדין יראת בנדלק ורונן יאיר, על כך שלכאורה פוטרה שלא כדין.

בתביעה שמתנהלת בבית הדין האזורי לעבודה בנצרת נטען כי, עיריית קריית שמונה פעלה בחוסר תום לב וסירבה לגלות נתוני שכר ובהמשך כשנמסרו אותם נתונים על ידי בית הדין סירבה עיריית קריית שמונה נחרצות לאפשר למנהלת אגף החינוך לשעבר, סיגל כהן, לתבוע את המגיע לה בזכויות מעבודה כמנהלת אגף החינוך.

בית הדין הארצי לעבודה קיבל את הערעור של כהן, לאחר שנטען כי, עיריית קריית שמונה ניסתה להסתיר נתוני שכר וסירבה למסור תלושי שכר, בטענה שהנתונים לא רלוונטיים וזאת בניסיון למנוע מכהן את הזכויות המגיעות לה מתקופת עבודתה כמנהלת אגף החינוך בעיריית קריית שמונה.

בית הדין הארצי לעבודה בירושלים המליץ לעיריית קריית שמונה להסכים להצעתו, במסגרתה אישר תיקון התביעה, על כל רכיביה, למרות התנגדותה הנחרצת של עיריית קריית שמונה, בסך תביעה למעלה מיליון ש״ח, הפרשי שכר שלא שולמו לכהן.

עוה״ד יראת בנדלק ורונן יאיר בתגובה: “לאחר סירוב בית הדין האזורי לעבודה לאשר תיקון התביעה של מכלול הרכיבים המגיעים לסיגל, נאלצנו להגיש ערעור וביה״ד הארצי הכריע בקובעו כי על התביעה לכלול את כל הסעדים להם סיגל זכאית ולא הייתה כל הצדקה להתנגדות העירייה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn