האגף לשירותים חברתיים במועצה האזורית הגליל העליון ועמותת ותיקי הגליל אירחו השבוע את ציפי נחשון-גליק, מנהלת האגף לאזרחים ותיקים במשרד העבודה והרווחה, ונציגים מהצוות הארצי. אנשי העמותה הציגו בפני אנשי המשרד את תפיסות העבודה בימי שגרה בעמותה ובמועצה אזורית הגליל העליון, שוחחו עמם על האופן בו התארגנו בימי הסגר ולאחריו ואתגרו אותם בחשיבה פורצת דרך על היכולת לפתח ולהתאים שירותים בימי קורונה. ואף טבלו במי הירדן הצוננים ליד הסכר בכפר בלום וסיימו ב’קפה בלומה’.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

ציפי נחשון-גליק, מנהלת האגף לאזרחים ותיקים במשרד העבודה והרווחה: “לא צריך לדבר הרבה, מה שצריך זה לבקר במועצה אזורית גליל עליון ולראות את מרכז היום הפורח, שאין לו אח ורע בישראל. היה נהדר לשמוע על הפעילות הנרחבת של שירותי הרווחה ולהתענג על הפעילות המגוונת של עמותת ותיקי הגליל. שוב זכינו לביקור ולמידה חווייתית, זה מעורר השראה ובעיקר קנאה”.

זאבית דרומי, מנכ”לית עמותת ותיקי הגליל: “היה ביקור פורה וטוב ונקווה שיביא עימו גם תוצאות. זיהינו בימי הקורונה כי אנחנו גם צריכים להתאים עצמנו למצבים משתנים במהירות וגם חייבים לפתח כלים חדשים להתמודדות עם המצב החדש שנוצר ושככל הנראה לא ייעלם בקרוב. אני מאמינה כי יש לנו במשרד הרווחה אוזן קשבת לצרכים החדשים שהתעוררו וכי הם יסייעו לנו בכל דרך שיוכלו”.   

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn