צילום: איחוד הצלה

היום (ראשון) בשעה 19:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על גבר שנפצע בכנרת, ככל הנראה ממדחס סירה במהלך ספורט ימי והובא בסירה למזח טבריה. חובשים ופראמדיקים של מד”א בסירת הים-בולנס של מד”א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30 במצב קשה ולא יציב עם חבלה בגפיים והעבירו את הפצוע לניידת טיפול נמרץ של מד”א שפינתה אותו לבי”ח פוריה. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר.

צילום: דוברות מד”א

חובש רפואת חירום בסירת הים-בולנס של מד”א בכנרת תומר גונן סיפר: “קיבלנו את הדיווח על הגבר שנפצע בכנרת והובא בסירה למזח ובתוך רגעים ספורים הגענו אליו מתוך המים. עברנו לסירה שבתוכה הוא היה והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות. בעזרת ציוד רפואי מיוחד העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ שהגיעה למזח והוא פונה תוך כדי טיפול רפואי במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים.”

ישראל מאיר בוסקילה חובש באיחוד הצלה סיפר: “כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפצוע נפגע ממדחס סירה תוך כדי ספורט ימי בכנרת והובא לטיילת בסירה לקבלת טיפול רפואי. הענקנו לו סיוע ראשוני (חבישה ועצירת דימומים) ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בפוריה כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn