צילום רעות טל לוי

גם הבוקר חלק מהלימודים בגולן יעברו ללמידה מקוונת

הבוקר (שני, 8.2) התקיימה הערכת מצב מחוזית במשרד החינוך מחוז צפון עם הרשויות הרלוונטיות במחוז צפון בהרי הגולן ובהרי הגליל. הערכת המצב התקיימה לאחר סיורי השטח של הקב”טים ובעלי התפקידים ברשויות המקומיות במטרה להיערכות מיטבית להפעלת מערכת החינוך בהתחשב במזג האוויר החורפי והמושלג.

להלן ההחלטות שהתקבלו בין מנהלת מחוז צפון לראשי הרשויות:
מג’דל שמס – מעבר ללמידה מקוונת של כל מערכת החינוך ( יום שני ללמידה המקוונת ). בוקעתא – מעבר ללמידה מקוונת של כל מערכת החינוך ( יום שני ללמידה המקוונת ). מסעדה – מעבר ללמידה מקוונת של כל מערכת החינוך ( יום שני ללמידה המקוונת ) . עין קניה – מעבר ללמידה מקוונת של כל מערכת החינוך. גולן – בתי הספר ילקוט רועים באלרום ואביטל במרום גולן יעברו ללמידה מקוונת ( יום שני ללמידה המקוונת ) .
אורטל, עין זיוון, אלוני הבשן הפעלת הגנים על ידי צוותי היישובים בלבד. מאלוני הבשן לא ייצאו תלמידים מחוץ ליישוב. גליל עליון – הלימודים כסדרם, פרט ליישובים משגב ומנרה שההסעות לבתי הספר ייצאו בשעה 08:00 מחשש להחלקה. מבואות חרמון – הלימודים כסדרם פרט ילדי מרגליות ייצאו עם ההסעה בשעה 08:00 מחשש להחלקה. הלמידה במוסדות החינוך ברשויות המקומיות: מרום הגליל ובשאר רשויות הגליל כסדרה / שגרה מלאה. עקב הצטברות שלג בצירי הדרכים בשכונות העליונות של צפת, קיימת סכנת החלקה. על כן הלימודים ייפתחו בשעה 10:00.

כרגע אין גישה צפונה מקו וואסט צומת השיריון. המשטרה מבצעת חסימות ועבודות הפילוס רק החלו. אין להגיע לאזור זה. להימנע מעצירה בצידי הדרכים אין להיכנס לאזורים מגודרים ו/או פרטים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn