רגב אמר זל וזנבנים בערבה התיכונה. צילום- פרטי

דברים לזכרו של לוחם הצנחנים סמ”ר רגב אמר ז”ל, מקיבוץ שדה נחמיה בגליל

דברים לזכרו של לוחם הצנחנים סמ”ר רגב אמר ז”ל, מקיבוץ שדה נחמיה בגליל

של דורית נריסנה ממושב חצבה בערבה התיכונה, מנהלת בי”ס שדה חצבה

לפני 3 שנים, דומה שזה היה בחיים אחרים, בתחילתו של המאבק על הנחלים עין צין ועין עקרבים, יצאנו לסיור עם חניכי שנת השירות של החברה להגנת הטבע בבית ספר שדה עין גדי- חצבה. קומונת 2020 האהובה. עם תחילת שנת ההדרכה שלהם רצינו להכיר להם את המאבק לשיקום הנחלים שניזוקו על ידי מפעלי ים המלח, את תחושת השליחות, ולבקש שיהיו משמעותיים בתוך המאבק על הצין. 

רגב אמר ז”ל לוחם בצנחנים, שנפל בקרב בקיבוץ כיסופים ב- 7.10, היה דמות מובילה מבין חניכי הקומונה במאבק על הצין. הנושא היה לו חשוב. הוא לקח חלק בכל המפגשים, השיחות, ההכנות, העלה סרטונים ותמונות ברשתות החברתיות והבטיח שכשישתחרר ישוב לערבה להיות חלק מהמאבק. בתום שנת המכינה, ביקשנו מהחניכים ארבע תמונות שמסכמות את השנה שהייתה. רגב שלח, בין ארבעת התמונות, תמונה של עין צין. כזה היה, חדור שליחות ודרך.

רגב היה מאלו שנכנסים לך עמוק ללב, שקשה לשכוח אותם. הוא הצחיק תמיד, אי אפשר היה לכעוס עליו, כי הוא היה מחייך את החיוך הזה שלו ומה אפשר לעשות עם קסם שכזה. היה לו לב ענק ורצון אמיתי להיות בכל מקום, לעשות הכל ולתת מעצמו כל הזמן. חיכינו לו שישוב לנהל את ביס”ש חצבה או עין גדי ולהדריך ולהיות חלק, שגם אחרי שסיים את שנת השירות והתגייס, היה לו חשוב להיות שותף למאבק על הצין. רגב, שרצה להיות הכל החלומות והתוכניות, הכול נגמר.

אנו מודים לרגב על היותו חלק מאיתנו ומהמאבק. נמשיך בדרך ובמשימה, כשדמותו, של רגב האהוב, חקוקה בליבנו ולאורו, שעד הרגע האחרון לחייו היה מסור כולו למשימה, לחבריו, שנפל גיבור- נמשיך לצעוד.

רגב, מקיבוץ שדה נחמיה, נפל בשירות בגדוד הצנחנים 101, בהגנה על יישובי הדרום.

אנו כואבים עם המשפחה היקרה והאהובה, ועם החברים הרבים שנשבו בקסמו.

יהי זכרו ברוך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn