צילום: דרור ארצי 

דורית אלמליח מונתה למנהלת מרכז הגישור של מועצה אזורית הגליל העליון. אלמליח עם ניסיון בתפקידי ניהול במכללה האקדמית תל חי, ניהול מרכז מט”י האזורי ומרכז ‘משאבים’ העוסק בהתמודדות עם מצבי לחץ וטראומה.

המרכז לגישור ודיאלוג קהילתי של המועצה פועל למען מתן מענים לצרכים שונים בתחומים של פתרון קונפליקטים, תהליכים של בניית הסכמות בקהילה וכלים ליישוב סכסוכים פשוטים ומורכבים. המרכז מהווה שירות מקצועי לקהילות מטעם האגף לשירותים חברתיים. ההון האנושי שלו הוא צוות של חברי ותושבי הקיבוצים, אנשי מקצוע בתחום הגישור והדיאלוג הקהילתי הפועלים ברב המקרים בהתנדבות, כאשר המטרה העיקרית היא הטמעת כלים ודרכים לשיח והידברות בדרך בונה קהילה.

דורית אלמליח: “אחרי שנים רבות של ניהול עמותות ועיסוק בעידוד יזמות, טיפוח עסקים קטנים ופיתוח אזורי בחרתי ללמוד ולהתפתח בכיוונים של גישור, הקשבה פעילה, אימון אישי ועסקי, בניית הסכמות וייעוץ עסקי. מזה שנים אני עוסקת באתגרים שונים של עולם הגישור, כולל לימוד והקניית ידע וכלים לקהלים שונים. אני מאמינה גדולה במרכז לגישור קהילתי, מודה על הזכות להיות חלק מצוות המגשרים המתנדבים ועוד יותר שמחה לאתגר של לנהל את המרכז ולהצעידו קדימה בהתאם לצרכים ולאתגרים שהחברים הקיבוצים והמועצה מציפים.”

לפרטים נוספים והתייעצות: 04-6816427 , gishur@galil-elion.org.il

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn