כחלק ממאמצי הסיוע לאמנים מקומיים בזמן הקורונה, העניקה מועצה אזורית הגליל העליון באוקטובר החולף סיוע במימון הוצאות בגובה 5,000 שקלים לגלריית ‘תל אביב/איילת השחר’, גלריית ‘סימן שאלה ?’ בקיבוץ עמיר, ול’גלריית מחניים’.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

מנהלת מחלקת תרבות במועצה אזורית הגליל העליון, רותם מנור: “במסגרת תמיכה ועידוד תרבות ויצירה מקומית, מחפשת המועצה דרכים לעזור, לתמוך, ולעודד מוסדות תרבות ואמנות, ביניהם גלריות ואמנים. מדי שנה מחולקות מלגות לעידוד יצירה מקומית לסופרים, משוררים, אמנים, מחזאים, וזמרים שמוציאים לאור פרי יצירה חדש. השנה, בשל מגפת הקורונה והתנאים הכמעט בלתי אפשריים לקיום תערוכות סדירות וקבלת קהל בגלריות, הוחלט לסייע לגלריות הפעילות על ידי הענקת מענק סיוע. אנו תקווה שמענק סיוע צנוע זה יוכל לסייע לגלריות לשרוד את התקופה הקשה הזאת, ותקווה שתחלוף במהרה ונוכל כולנו לשוב ולסייר בגלריות ובתערוכות החדשות שהקורונה תוליד”.

מוטי גולן, מייסד גלריה תל-אביב/איילת-השחר הביע את תודתו על המענק, ומסר: “גלריה תל-אביב/איילת-השחר לאמנות חברתית הוקמה לפני כעשור, ומאז פועלת כפרויקט וולונטרי ערכי וכחלק בלתי נפרד מהתרבות בגליל העליון. מיותר לומר כי מענקים אלה מבורכים, ומשקפים את רצונה הכן של המועצה לתמוך ולשמר את פעילותם של אמנים שלאורך שנים מייצגים בכבוד ובהתמדה את העמק בתחום האמנות. תודה למועצה, ונקווה כולנו לעוד שנים רבות של שיתוף פעולה פורה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn