ביום שלישי האחרון נחנך מרכז מומחים חדש לבריאות הילד והמשפחה של מכבי שירותי בריאות לרווחת תושבי קצרין והגולן. לפני הטקס, נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ושר הבריאות, יולי אדלשטיין, נשאו מרחוק נאום ברכה. לטקס החגיגי של חניכת המרכז הרפואי לגזירת הסרט וקביעת המזוזה, הגיעו מספר מצומצם של מוזמנים, ובהתאם להנחיות, בניהם: ראש מועצה מקומית קצרין, דימי אפרצב, מנכ”ל מכבי שירותי בריאות, רן סער, יו”ר הנהלת מכבי שירותי בריאות, פרופסור משה רווח, יו”ר אסותא מרכזיים רפואיים, פרופסור שוקי שמר, ראש מחוז הצפון במכבי שירותי בריאות, ד”ר גלית קאופמן, ומנהלת מכבי שירותי בריאות בקצרין, ציפי כהן.

צילום: מכבי שירותי בריאות

ד”ר גלית קאופמן, ראש מחוז הצפון של מכבי :” סיפוק גדול לראות את החזון שלנו הופך למציאות. מכבי משקיעה רבות בשנים האחרונות ברפואה בצפון ומתגאה ברפואה הקהילתית שלה. הקמת המרכז הרפואי בקצרין היא צעד חשוב ומשמעותי לחיזוק הרפואה בגולן. נעשתה כאן מחשבה מרובה על מנת להרחיב ולפרוס את שירותי הרפואה הטובים ביותר על ידי צוות מומחים מהמובילים בארץ. נמשיך לקדם את הרפואה בצפון כפי שהתחייבנו למען עתיד בריא יותר”

דימי אפרצב, ראש מועצה מקומית קצרין: “אני מלא רגשי תודה והערכה על ההשקעה של מכבי שרותי בריאות בתושבי קצרין בתקופה כל כך מאתגרת. לא מובן מאליו שהפרויקט הארצי יתחיל את דרכו בקצרין וימשיך מכאן לשאר חלקי הארץ. תושבי האזור כמהים ליהנות לשוויון הזדמנויות בכל הרבדים ובשרותי רפואה בפרט. יש עוד הרבה מה לעשות בעניין ואני שמח על כל שדרוג ומברך עליו.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn