צילום מתוך דיון ועדת הכספים של הכנסת

היום (שני) התקיים דיון בועדת הכספים של הכנסת בהובלת חבר הכנסת משה גפני מיהדות התורה וחבר הכנסת מש״ס ינון אזולאי. בדיון הוחלט כי מנכ״לי משרדי הממשלה, משרד האוצר, הביטחון והכלכלה יפגשו עוד השבוע לקבל החלטות לעתיד המאפיה כאשר מסתמן כי, משרד האוצר ישא בהוצאות הקנס עקב ביטול המכרז עם מאפיית ברמן. דבר אשר יאפשר למשרד הביטחון לבטל את המכרז מול מאפיית ברמן ולצאת למכרז חדש.

בדיון טען מנכ״ל משרד הכלכלה דוד לפלר כי המחירים בהם זכתה במכרז מאפיית ברמן הם בפער ניכר מהמחיר הרצוי במכרז. עוד ציין לפלר כי, מאפיית ברמן שלאחרונה הגישה עתירה לבית המשפט להפעלת המכרז במחיר הפסד של 2.80 שקלים, במקביל ביקשה להעלות את המחיר על הלחם למחיר של 5.20, דבר המעיד לטענתו על כך שנדרש לבדוק את המכרז ולשם כך הם צריכים זמן עד לסוף השנה הנוכחית.

חבר הכנסת מיקי לוי מפלגת יש עתיד דרש כי, במשרד הבטחון יפנו עוד היום (שני) לבית המשפט ויבקשו הארכת זמן של 45 יום לבדוק את הנתונים ולעצור את ההליך המשפטי עד אשר תתבהר החלטת משרד הכלכלה ומשרד הבטחון בדבר המכרז.

ראש העיר אביחי שטרן השתתף בדיון ודרש לבטל את המכרז ולאפשר למאפיה להמשיך לעבוד כשהוא אומר שהוא לא רוצה להרוויח זמן אלא צדק.

יצחק מלכה מנהל המאפיה המרחבית דרש לקבל החלטות ולהפסיק את חוסר הידיעה לעתיד המאפיה שנמצאים בו עובדי המאפיה מעל חצי שנה, דבר המשפיע על מצבם הנפשי והבריאותי.

כאמור חבר הכנסת משה גפני דרש כי מנכ״לי המשרדים, הכלכלה, הביטחון והאוצר יפגשו עוד השבוע ויקבלו החלטות בדבר ביטול המכרז לאלתר, כאשר משרד האוצר ישא בהוצאות הקנס שיבוא עם ביטול המכרז. בעוד שבוע, ועדת הכספים של הכנסת תתכנס לקבלת הנתונים והמסקנות המשרדים במקביל לעצירת ההליך המשפטי כדי לאפשר זמן נוסף לבירור המכרז.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn