ישיבת דירקטוריון תנובה גליל

דירקטוריון קבוצת תנובה, קיים ישיבת דירקטוריון בתנובה גליל

דירקטוריון קבוצת תנובה, קיים היום (ד’) ישיבת דירקטוריון בתנובה גליל, המפעל הכי צפוני בארץ הממוקם בקרית שמונה. תנובה גליל, המונה כ-180 עובדים מייצר את השניצלים האהובים של ‘מאמא עוף’.

דוקטור ריאד
דוקטור ריאד

בשבועות האחרונים פונה אזור הצפון ומרבית תושבי קרית שמונה פונו מבתיהם לטבריה ולאזורים נוספים. למרות זאת, מרבית עובדי תנובה גליל ממשיכים להגיע מדי יום למפעל מהמרכז ומטבריה, על מנת להמשיך ולייצר את המוצרים האהובים לציבור.

בהמשך היום הגיע למפעל תנובה גליל, שר הכלכלה והתעשייה, ח״כ ניר ברקת.

השר ברקת הגיע על מנת לפגוש את העובדים ולשמוע על האתגרים הניצבים בפניהם בתקופה זו.

בביקור נפגש השר ברקת עם עובדים במפעל והודה להם על מסירותם, ואמר שהם מייצגים את התעשיה המקומית אשר חיונית להמשכיות העסקית של המשק הישראלי והכלכלה בתקופה זו.

נפתלי צינקר, מנהל המפעל, ציין בגאווה את מחויבות העובדים וסיפר שמאז תחילת המלחמה גדלו הביקושים לשניצלים, והמפעל עובד במשמרת ארוכה על מנת לעמוד בביקושים.

ישיבת דירקטוריון תנובה גליל
ישיבת דירקטוריון תנובה גליל

חיים גבריאלי, יו״ר הדירקטוריון, גדי קוניא מנכ״ל הקבוצה וענת גרוס שון המשנה למנכ״ל הקבוצה סקרו במפגש את פעילות החברה תחת מלחמה, וציינו כי תנובה עושה מאמץ להמשיך ולשמור על הבטחון התזונתי של הציבור בישראל, כאשר כל מפעלי ומרלוגי החברה פעלו ברציפות מתחילת המלחמה, למרות המציאות המורכבת בדרום ובצפון.

עוד ציינו כי למרות העדר של מאות עובדים שגויסו למילואים, מאות משאיות של החברה נוסעות מדי יום ברחבי הארץ מלאות מוצרים ומגיעות לנקודות מכירה וכן לבסיסי צה”ל, על מנת לספק את המוצרים החיוניים לכולם. אני מודה לעובדינו על החוסן הנפשי שהפגינו ועל מחויבותם העמוקה לאורך כל ימי הלחימה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn