מיה בת ה- 8 בחרה לחלק ביום הולדתה מתנות לילדים המאושפזים בבית החולים זיו

 “אני מאוד מתרגשת, כי שימחתי ילדים חולים והם שימחו אותי בחזרה”, אמרה מיה

 

לכבוד יום הולדתה ה- 8, הגיעה מִיה בלמס מכפר שמאי, למרכז הרפואי זיו בצפת עם ארגז מלא בצעצועים, פאזלים, חוברות צביעה ועפרונות צבעוניים, אותם חילקה שי לכל ילד וילדה המאושפזים במרכז לבריאות הילד, בצירוף ברכה צבעונית ואיחולי החלמה. לאחר מכן, המשיכה מיה למרכז להתפתחות הילד, שם חילקה מתנות נוספות ואמרה להוריה: “אני מאוד מתרגשת, כי שימחתי ילדים חולים והם שימחו אותי בחזרה”.

 

 

ריקי בלמס, אמה של מִיה, אומרת: “אני מאמינה ששום דבר אינו מובן מאליו וחשוב לי שגם ילדינו ידעו זאת ויבינו שכשמקבלים דברים טובים מהעולם, כדאי גם להעניק משהו טוב בחזרה. לכן אצלנו במשפחה לכבוד יום ההולדת, חוץ מהמסיבה שחוגגים והמתנות שמקבלים, כל ילד בוחר במעשה הנתינה אותו הוא מעוניין לבצע. מִיה בחרה לכבוד יום הולדתה לשמח ילדים חולים ופצועים המאושפזים במרכז הרפואי זיו ואני מאוד גאה בה על כך”.

 

לבני הזוג, ריקי ואליעד בלמס ארבעה ילדים: אריאל (11), מִיה (8), אמה (5) וקיילי (4) והם סבורים, כי דווקא ביום ההולדת, ביום הכי שמח בחייהם של ילדים ומבוגרים כאחד, חשוב לעצור רגע, לומר תודה על מה שיש, להרים מבט אל העולם ולחפש מי זקוק לדבר מה ואיך ניתן לעזור, לתמוך ולחבק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn