בקרוב תפתח תכנית ‘יוזמות עסק משלך’ לנשים באור הגנוז ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, ‘מעוף’ ראש פינה ובשיתוף עם ״העמותה להעצמה כלכלית לנשים” ומזכירות האור הגנוז * בספטמבר יתקיים כנס חשיפה והסברה לקראת התוכנית שצפויה להפתח בנובמבר * גל זרחיה, רכזת סניף מעוף ראש פינה: “התכנית עבור נשות אור הגנוז נבחרת בקפידה בהתאמה לצרכיהן ובייעוץ עם נשות המקום, על מנת שמפגשים וההרצאות יקדמו את היזמות בקרב הנשים בדרך היעילה ביותר עבורן”

 

שיתוף פעולה בין הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, מעוף ראש פינה והעמותה להעצמה כלכלית לנשים, הוליד תוכנית חדשה- “עסק משלך”, מרכז עוצמה במועצה האזורית מרום הגליל ומזכירות יישוב האור הגנוז.

ב-9 בספטמבר יתקיים כנס חשיפה והסברה לקראת התוכנית, אליו מוזמנות להגיע נשות האזור על מנת ללמוד כיצד להשתלב בעולם העסקים. בכנס ההסברה יוצגו התכנים למשתתפות הקורס, שייפתח בנובמבר, ותפתח ההרשמה.

תכנית “יוזמות עסק משלך” הינה תוכנית פורצת דרך, ייחודית ומקיפה, המלווה על ידי צוות מומחים של מעוף והעמותה להעצמה כלכלית לנשים שנבחרו בקפידה, במטרה לסייע באופן אישי לבעלות עסקים ויזמיות מכל התחומים, משלב הרעיון ועד להקמת העסק, באמצעות מתן כלים יישומיים ושימוש במקרי בוחן, ניתוח הסביבה התחרותית וגיבוש תכנית עסקית מבטיחה להצלחת העסק.

גל זרחיה, רכזת מעוף ראש פינה, מסבירה: “תוכנית הדגל של מעוף הינה ‘יוזמים עסק’, בה רוכשים המשתתפים כלים ומיומנויות לפתיחה וניהול של עסק. גם בתוכנית הזאת משתתפות נשים מהמגזר הדתי והחרדי, אך התוכנית ‘יוזמת עסק משלך’ הנה יוזמה חדשה של מעוף בשיתוף עם ‘העמותה להעצמה כלכלית לנשים’, וינחו את התוכנית שתי נשים משני הגופים”.

התוכנית תכלול 27 מפגשים, מתוכם פגישות בקבוצות קטנות ופגישות פרטניות, אשר ילמדו את הנשים כיצד לנהל נכון את זמנן, לשווק את עצמן ואת העסק שלהן, להתנהל מול רשויות המס, הבנקים ועוד. מלבד התכנים העסקיים של מעוף, העמותה תעביר שיעורים שיעסקו בהעצמה אישית ונשית, שילוב קריירה ומשפחה ותכנים רגשיים נוספים. כמו כן, במהלך התוכנית יתקיימו הרצאות ומפגשים בנושאים: גיבוש הרעיון וחדשנות, שיווק, ניהול פיננסי, אומנות המכירה, פרסום וקידום, היבטים משפטיים, ייעוץ עסקי פרטני בתהליך הקמת העסק וסיוע בגיוס מימון ממגוון מקרנות.

גל אומרת כי נראה שיש לתוכנית ביקוש, אך מאחר ומדובר בקורס חדש שעדיין בחיתוליו, מפגש החשיפה יעזור להם להבין על איזה סדר גודל מדובר. “במפגש החשיפה נסביר לנשים יותר לעומק על התכנים של הקורס. ישנן נשים רבות באור הגנוז בעלות עסקים קטנים או עצמאיות שעובדות מהבית כמו מטפלות ואומניות, שרוצות לקחת את העסק שלהן לשלב הבא או שעדיין לא פתחו עסק ורוצות לדעת איך לעשות זאת. הרעיון לתוכנית עלה מהשטח”.

”אנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם העמותה להעצמה כלכלית לנשים. התכנית עבור נשות אור הגנוז נבחרת בקפידה בהתאמה לצרכיהן ובייעוץ עם נשות המקום, על מנת שמפגשים וההרצאות יקדמו את היזמות בקרב הנשים בדרך היעילה ביותר עבורן. המשתתפות בתכנית יקבלו כלים למימוש אישי ועסקי ויעברו תהליך לביסוס ביטחונן העצמי, יסירו את חששות במטרה לסלול את הדרך להגשמת הרעיון העסקי לכדי עסק מצליח”, סיכמה זרחיה.

לפרטים נוספים: ניתן לפנות למעוף ראש פינה 04-9120600 גל

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn