האמן ג’וני קלוור (Johnny Clever) החל את דרכו לפני כשנתיים. בשבוע שעבר זכה הקליפ שיצר לשירו ‘מה יהיה’ במקום הראשון בתחרות הקליפים לשנת תשפ”א בחסות ‘מאקו’, אתר ‘רשמקול’ ו’רעש לבן’ והוא רק בן 16.

קלוור החל את דרכו האמנותית בעיצומה של מגפת הקורונה. היום, פחות משנתיים אחרי כבר אפשר לזהות את החותם האישי ואת הדרך המשמעותית שעשה מאז.

קלוור או בשמו המקורי יונתן אוחיון הוא בן קיבוץ איילת השחר, מוזיקאי ורסטילי שמעלה לרשת יצירות ייחודיות ומסקרנות המושפעות מסגנון הראפ-טראפ ומגובות בסרטוני וידאו-קליפ תזזיתיים ומלאי מעוף. החלק המפתיע ביותר ביצירתו, מעבר לכישרון הייחודי ולסגנון המוזיקלי, היא העובדה ש- Johnny Clever הוא היוצר הבלעדי של כל טווח היצירה שהוא מציג: הוא הכותב של מילות השירים, המלחין והמבצע, אולם הוא גם מצלם, מביים, מככב ועורך את הווידאו קליפים המרהיבים שמלווים את שיריו.

ביצירה האחרונה שהעלה לרשת, ‘מה יהיה?’, ניכרת העבודה הדייקנית והכירורגית בה הוא עובד על כל שנייה ושנייה בקליפים שלו: עבור כל שוט בקליפ הוא נדרש להכנה של סביבה חדשה לחלוטין בתלת-ממד והתוצאה הסופית לא פחות מווירטואוזית. הצופים והמאזינים, שמן הסתם זיהו את הכישרון הייחודי, הציבו את הקליפ לפני לא מעט אמנים ישראלים עם רזומה עשיר, כיסים עמוקים ותקציבי הפקה אימתניים, כמרינה מקסמיליאן, עומר אדם ונינט. 

“אחרי כמעט שנתיים של עשייה, שמושקעים בה הרבה זמן ומאמץ, אני שמח לדעת שיש קהל שאוהב את מה שאני עושה”, אומר ג’וני, “אני מקווה להגיע לכמה שיותר אנשים ולהמשיך ליצור”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn