כתבה מאת: דנה אלימלך

בערב חג סוכות שני בחורה צעירה טענה כי שלושה גברים אנסו אותה לאחר שבילו יחד בפאב באחד מהקיבוצים בצפון. לטענת הצעירה לאחר היכרות קצרה עת ישבו בפאב בקיבוץ נכנסו ככל הנראה לדירה שם אנסו אותה שלושת החשודים הצעירים לטענתה. משטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה ועצרה שלושה חשודים, שנעצרו ונמצאים נכון לכתיבת שורות אלו במעצר לצרכי חקירה לאחר הארכת מעצר נוספת עד ליום שלישי 5 בנובמבר. עו”ד משה גלעד ועו”ד רינת גלעד – פרל שמייצגים את אחד החשודים טענו כי החשוד אותו הם מייצגים טוען לחפותו ובקרוב תתקבל החלטה בפרקליטות האם להגיש כתבי אישום כנגד החשודים.

בדיון להארכת מעצר שהתקיים ביום שלישי 31 לאוקטובר ניתנה החלטה לעצור את החשוד שמייצגים עו”ד משה גלעד ועו”ד רינת גלעד – פרל עד ליום שלישי 5 בנובמבר. לטענת עו”ד רינת פרל – גלעד השופט הבהיר כי לא תהיה הארכת מעצר נוספת לחשודים לצרכי חקירה והפרקליטות נדרשת להחליט האם להגיש כתבי אישום או הצהרת תובע שתלמד על הכוונות להגשת כתבי אישום. ההחלטה התקבלה לגבי כל השלושה מהחשודים. עו”ד משה גלעד אמר כי השופט החליט החלטה מאוד מיוחדת בתיק. השופט מקיים את הדיונים בדלתיים סגורות והמשמעות היא שכל מה שקורה באולם אסור בפרסום אבל השופט מאשר למשפחת החשוד להיות נוכחים. מצד שני אומר עו”ד גלעד השופט מתיר את פרסום הפרשה אך אינו מתיר פרסום שמות ופרטים מזהים של החשודים והמתלוננת. לכן אנחנו מאוד מוגבלים בחשיפה של הפרטים והתיק כבר בידי פרקליטות ויוחלט בקרוב האם להגיש כתב אישום כנגד החשוד שמייצג עו”ד גלעד ועו”ד גלעד – פרל והחשודים הנוספים אמר עו”ד גלעד.

“החשוד אותו אני מייצג טוען לחפותו. אנחנו סבורים שבית המשפט בודק באופן ענייני את התקדמות החקירה ובהתאם לכך קוצב ימי מעצר, תוך שהוא מתחשב גם בכך שלא מדובר בעבריין. אנחנו סבורים שמדובר באדם ממשפחה טובה ובמקרה כזה לצערנו קיימת קלות רבה מדי בהחזקת אדם בעצר בטרם נשפט כשעומדת לו חזקת החפות. לצערי יש צו איסור פרסום על הדברים שנידונים בדלתיים סגורות בבית המשפט ואני מקווה שבתקופה הקרובה נראה המשך הפעולות בתיק ובדבר שחרורו של מרשי”.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn