תיירנים רבים השתתפו בהרצאה מקוונת בתכנת ZOOM שהעביר פרופ’ מולי להד, יו”ר מכון משאבים ביחד עם עמותת התיירות ״ארץ הגליל״.

פרופ’ מולי להד, מומחה בתחומי הטיפול, ההכנה והמניעה ברמת הפרט והקהילה בתקופות חירום ולחץ אומר, כי בתקופה האחרונה משאבים מקיימת תמיכה ברשויות, בישובים ובצוותי חירום יישוביים, מעניקה מענה רגשי לאזרחים מרחוק, לפי הסדר: קשישים, הורים ומתבגרים., מכינה חומרים יומיומיים והעלאת סרטוני הסברה, תמיכה וטיפוח התמודדות לרשימות התפוצה ומקיימת קו סיוע חינמי. 

ומוסיף כי ״האדם הוא היצור הכי פגיע מחד, אך מאידך הוא היצור עם הכי הרבה יכולת הסתגלות וגמישות. “היתרון שלנו כבני האדם בין היתר זו היכולת לחשוב, לדמיין ולתכנן עתיד, זה מפחיד מחד, אך גם מעודד ומהווה מקור להחלמה מאידך”. פרופ’ להד הדגיש, כי משבר, כגון הקורונה, הוא בעצם קטיעה של רציפויות, הוא מצב בו האתמול אינו יכול יותר לנבא את המחר וזה מלחיץ״. 

מנכ”לית עמותת התיירות “ארץ הגליל” דורית אלמליח: ״בתקופה זו מעבירה עמותת התיירות הרצאות מקוונות, בהנחיה מעשית ומקצועית לתיירנים, שרובם בעלי עסקים קטנים עצמאיים הזקוקים לסיוע בהתנהלות מול הרשויות ומשרדי הממשלה וכן בהכנת ‘היום שאחרי’ בענף התיירות, אך מעבר לזה זקוקים התיירנים לחוסן, תמיכה ועידוד נפשי, מאחר וקיימת חרדה בתחום הפרנסה ובתחומים האישיים, בראותם את העסק שבנו במשך שנים קורס לנגד עיניהם ככל שנמשך הסגר״.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn