היום (ראשון) חולקו 1000 ערכות שי ועוד כ-850 יחידות חרוסת או עציץ פורח לבתי וותיקי הגליל. ערכות השי חולקו לוותיקים לחג הפסח, לתחושת הביחד, מתנת מועצה אזורית הגליל העליון ועמותת ״ותיקי הגליל״. 

ערכות השי לוותיקים הם בשיתוף מועצה אזורית הגליל העליון ועמותת וותיקי הגליל. ההערכות והחלוקה של ערכות השי נעשתה על ידי סטודנטים מתנדבים, צוותי מועצה אזורית הגליל העליון ועמותת ״ותיקי הגליל שהתאפשרה הודות לשיתוף הפעולה עם הקיבוצים, כאשר הצוותים הביאו את ערכות השי לכניסה לקיבוצים, שחילקו את הערכות לכל בתי האב של וותיקי הגליל. 

זאבית דרומי מנכ”לית עמותת וותיקי הגליל: “היום, בנוסף ליום יום שאנחנו מחלקים חבילות מזון וארוחות חמות לוותיקים הוספנו מתנה לכבוד החג בכל בתי האב בגליל העליון שקיבלו צנצנת חרוסת עם סלוגן של ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ “נעבור את ביחד ולחוד”. בנוסף כל בית אב שמקבל שירות מעמותת בית וותיקי הגליל קיבל גם ערכת הפעלה לחג ועציץ פורח. דרומי מודה למועצה אזורית הגליל העליון ולקיבוצים על שיתוף הפעולה לשמח את הוותיקים ומברכת את תושבי הגליל העליון וותיקי הגליל לחג הפסח ״שנצא מעבדות לחירות ומקורונה לבריאות”.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ: ״הקשר הישיר עם וותיקי הגליל בזמן הקורונה, השיח הרצוף אתם, התמיכה למי שצריך, הנם המשך של תפיסת העולם במועצה על פיה האדם הזקן הוא חלק חשוב ומשמעותי במארג האנושי של הגליל העליון , מגיעה לו איכות חיים, הם יכולים להשתלב בעשייה ולתרום מנסיונם, ואנחנו נמשיך בעשייה הזו מתוך הערכה ואהבה לבוני הגליל״.

למעוניינים ניתן להדפיס את ערכת הפעילות החגיגית ולהפעיל את הראש הגוף והנפש.
החוברת נמצאת בקישור זה >> https://bit.ly/3bR7vm9.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn