צעיר בן 20, בזמן חופשה במשבר הקורונה של בתי הספר, התפרץ בשני מועדים לבית הספר בכפר מסעדה, נעצר, וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקרית שמונה, בגין עבירה של התפרצות בשני מועדים לבניין שאינו דירה. היום (18/5) הורה בית המשפט על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

צילום: דוברות המשטרה

המקרה החל לפני כשבועיים (6/5) כאשר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות חשד להתפרצות לבית ספר יסודי בכפר מסעדה, וזאת לאחר שהתגלה, כי מחשב נייד, מקדחה ומכשיר קשר נגנבו מתוכו . כוחות משטרה הגיעו לזירת האירוע, אספו ממצאים, גבו עדויות, החלו בסריקות לאיתור חשודים ופתחו בחקירה.

במהלך החקירה, תוך שעות בודדות לאחר שימוש באמצעי חקירה שונים, נעצר הנאשם (20, מסעדה) בביתו יחד עם הרכוש הגנוב. הנאשם נעצר, הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בקרית שמונה בהתאם לבקשת המשטרה.

מהחקירה עלה, כי כשבוע קודם ליום מעצרו של הנאשם, התפרץ הוא לראשונה לבית הספר וגנב מחשב נייד של אחד המורים, מקדחה, מטען סוללות למקדחה ושתי סוללות. לאחר ההתפרצות והגניבה הגיע הנאשם לבית עסק למחשבים בכפר וביקש מבעל העסק עזרה בהפעלת המחשב עבורו, משבעל העסק סירב לבקשתו עזב הנאשם את המקום. עוד מהחקירה עלה, כי שלושה ימים (3/5) לפני הגשת התלונה התפרץ הנאשם בשנית לבית הספר וגנב את מכשיר הקשר של צוות האבטחה.

בתום חקירה מהירה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקרית שמונה בגין עבירה של התפרצות בשני מועדים לבניין שאינו דירה. היום (18/5) הורה בית המשפט על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn