צילום: הפועל נופר אנרגיה גליל עליון.

הזרים של הפועל “נופר” גליל עליון נחתו

מאת אהרון מאיר דמרי.

הפועל “נופר” גליל עליון החלה השבוע באופן רשמי את האימונים.

ביום שני נחתו בארץ ברייס וושינגטון, שהיה חלק מרכזי בקבוצה בעונה שעברה, ודיישון בוקר, שהצטרף העונה לקבוצה.

ברייס וושינגטון מגיע אחרי עונה שבה היה מועמד לשחקן השישי בליגת ווינר, וסיים אותה עם ממוצעים של 9.4 נקודות ו-6 ריבאונדים, ב-25 דקות בממוצע למשחק.

ברבע גמר הפלייאוף מול הפועל חולון הציג ברייס יכולת נהדרת עם 17.3 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-31 דקות בממוצע למשחק. “ביליתי את חודש יוני במקומות רבים בארה”ב והייתי גם בחופשה בג’מייקה, וכמובן ביליתי הרבה זמן עם המשפחה.”

ברייס הוסיף: “ביולי ואוגוסט עבדתי קשה מאוד יום יום מבחינה פיזית ומבחינת המשחק שלי. ניצלתי את הזמן כדי לנקות את הראש ולהתכונן גם מבחינה מנטאלית לעונה הזו.”

ברייס התייחס גם לציפיות שלו מהעונה הקרובה: “אני רוצה לנצח, זה מאוד פשוט מבחינתי. אני מצפה שנשתפר מיום ליום, גם כפרטים וגם כקבוצה.

כשחקן אני תמיד שואף להגיע למקומות הכי גבוהים – להגיע הכי רחוק ביורופקאפ ולעשות עוד עונה מצוינת בליגת ווינר – להגיע לפלייאוף, ומשם לעשות את הכל כדי להמשיך לנצח.”

דיישון בוקר, מגיע לגליל אחרי שסיים את העונה הקודמת בפוס פרובנס, שם הוא תרם 17.6 נקודות, 3 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים ב-33 דקות ממוצע למשחק.

בוקר מגיע לראשונה לליגת ווינר, אבל שמע על הליגה דברים טובים מחבריו: “זו העונה הראשונה שלי בליגת ווינר, אבל אני מכיר כמה שחקנים ששיחקו בליגה.

מהבחינה הזו זה מרגש מאוד, והולכת להיות עונה מעניינת כי אני רוצה להוכיח להם, כדי שאוכל לעשות להם קצת “טראש-טוק” כשאחזור הבייתה.” דיישון סיפר קצת על המשחק שלו: “אני חושב שיש לי משחק ייחודי, ואני מביא למשחק הרבה יצירתיות. מאוד חשוב לי להוציא את הטוב ביותר מהחברים שלי למשחק, ולתת את כל מה שאני יכול מעצמי כדי שהקבוצה תצליח.”

מי שטרם הצטרפו לאימונים הם נמרוד לוי ומאליק עבדול אבו. לוי, נמצא בימים אלו עם נבחרת ישראל חלק במשחקיה במוקדמות גביע העולם, והוא אף צפוי להשתתף בטורניר היורובאסקט. אבו צפוי להגיע לארץ במהלך השבוע הבא, ויצטרף לאחר מכן לאימוני הקבוצה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn